Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-12-2010, 18:56   #1
Imuviel
 
Imuviel's Avatar
 
Reputacja: 1 Imuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwu
[Mass Effect] Starfall

STARFALL

Bohaterowie umierają...

Arya T'Loak, królowa Omegi.

Komandor Shepard, obrońca Układów Terminusa.

- Wkurwiłeś mnie, wiesz? - mruknęła asari.

Shepard wiedział, i to doskonale. W końcu to ona trzymała pistolet przy jego skroni, a najemny kroganin oparł sobie strzelbę na jego brzuchu.
- W życiu nie spotkałam tak... nieszablonowej istoty jak ty. Powinnam cię zabić od razu. Sprawa jest prosta, Shepard. Kradniesz mi klientów.

Był w Zaświatach, w jej klubie. Słyszał głośną muzykę dobiegającą z wyższego poziomu gdzie była dyskoteka. Arya udzielała "audiencji" tylko w bocznym pokoju od czasu kiedy ktoś sprzątnął jej ulubionego kroganina, Wyrocznię.
- Arya, to nie porozumienie.
- jęknął w dość niefortunnej pozycji Shepard.
-
Zamknij się! - wrzasnęła - Złamałeś zasady, z tym całym patosem, z tą swoją podniosłością.
Wystarczyłby jeden nieostrożny ruch by palec omsknął się... by nacisnęła na spust.
- Tutaj, na Omedze, rządzę JA – roześmiała się Arya. Sztucznie, zimnie. Ostentacyjnie. - Garf!
Kroganin drgnął na dźwięk swojego imienia.

- Strzelaj. I pozbądź się ciała.








Moi informatorzy przekazali mi właśnie informację o dość niepokojącym poziomie aktywności w okolicy przekaźników. To może znaczyć tylko jedno – Żniwiarze.


\


Na Sheparda nie możemy liczyć... znów. Nie możemy także pozwolić sobie na zwłokę, musimy być panami sytuacji.
Polecisz na zwiad, stara drużyna Sheparda razem z tobą. Dobierz też sobie paru dodatkowych ludzi.
Gdyby ten dureń nie wysadził bazy Zbieraczy moglibyśmy to wykorzystać.
Ale dasz radę, wierzę w ciebie. Muszę wiedzieć ilu ich jest. Muszę wiedzieć co teraz planują.

Inaczej...”








From: Jacob Taylor

To: Ja

Temat: (brak tematu)

Tu nowy komandor SSV Normandia.

Gratulacje, zostałeś wytypowany do misji w trakcie której za pewne otrzesz się o śmierć nie raz, nie dwa.

Sam Człowiek Iluzja zwrócił na ciebie uwagę ze względu na twoje nieprzeciętne umiejętności. Informuję cię o tym byś się przygotował nim jeszcze przyjdą oficjalne rozkazy. To misja niezwykłej wagi, lecz tylko my, Cerberus, jesteśmy w stanie jej podołać.

Przygotuj sprzęt. Pożegnaj się z najbliższymi.


================================================== =====

Witam! A konkretniej ja i Roni, z którym to zapraszamy do świata bestsellerowego RPG Bioware'u - Mass Effect.
Tą sesję planujemy, jeśli się uda, rozwinąć w coś większego, ale to tylko zależy od graczy.
Liczba miejsc nie jest ograniczona.
Koniec rekrutacji nastąpi kiedy otrzymam wystarczającą ilość dobrych kart.
Karty postaci proszę przesyłać na moje PW.


Przykładowa karta postaci:
  1. Imię i nazwisko
  2. Klasa
  3. Rasa
  4. Historia
  5. Ekwipunek
  6. Umiejętności
  7. Wady (po 2)


Klasy są znane wam z gry Mass Effect 2. Każda z nich posiada unikalne i przydatne umiejętności.
Opisy klas © Kenny

Żołnierz - wyszkolony w używaniu każdej istniejącej broni.

Żołnierz - żołnierze są ekspertami od broni palnej. Szkoleni są w korzystaniu ze wszelkich rodzajów broni. Jako jedyni szkoleni są w wykorzystywaniu ciężkich zbroi. Jednak żołnierze nie mają predyspozycji do korzystania z techniki oraz mocy biotycznych. Żołnierze głownie szkoleni są po to aby przedrzeć się przez linię obrony. Żołnierzom bardzo często wszczepiane są implanty które wspomagają ich siłę i celność.


Szpieg - specjalista od infiltracji.

Szpieg - Szpiedzy łączą w sobie część umiejętności bojowych żołnierza oraz wiedzy technicznej inżyniera. Uzyskują profesjonalne szkolenie w korzystaniu z pistoletów oraz broni snajperskich oraz lekkich oraz średnich pancerzy. Moc inżyniera ograniczy Szpiega jedynie do zhakowania, wyłączenia lub wywołania chwilowego paraliżu układów elektrycznych i organizmów syntetycznych. Szpieg może także korzystać z maskowania się. Rozwinięcia tej klasy to Zabójca, szpieg, którego przeznaczeniem jest zabijać nawet najtrudniejsze cele, oraz Agent, szpieg poruszający się niepostrzeżenie niczym cień.


Szturmowiec - połączenie żołnierza i biotyka, specjalista w używaniu
strzelb i mocy bojowych.



Szturmowiec - Szturmowcy są potężnymi wojownikami którzy są w stanie połączyć moc biotyka oraz żołnierza. Tak samo jak żołnierze, szturmowcy wyspecjalizowani są w użyciu wszelkiej maści broni oraz identycznie jak adepci szkoleni są w używaniu biotyki.
Szkoleni są aby zabijać wrogów szybko, precyzyjnie i brutalnie. Stanowią główną linią szturmu podczas wojen. Ich moce biotyczne skupiają się na rażeniu wroga. Od uszkodzenia tarcz do wzmacniania siebie na krótką chwile. Szturmowcy dzięki swoim mocom biotycznym są wstanie podejść do wroga szybko i bez większych obrażeń. Jednak z czasem szkolenie w broniach spadło jedynie do shotgunów i pistoletów.
Szturmowiec może stać się Niszczycielem, siejącym popłoch wzmocnioną, choć kosztowniejszą biotyką w szeregach wrogów lub Czempionem, mogącym przeżyć długie walki dzięki "lżejszym" użytkowaniem biotyki.


Strażnik - połączenie inżyniera oraz biotyka, zadaje małe obrażenia, lecz pancerz technologiczny daje sporą przewagę.





Strażnik - Strażnik jest połączeniem mocy biotycznych i techniki. Może manipulować, unieruchamiać a zarazem tropić wrogów dzięki swoim umiejętnościom. Strażnik kładzie duży nacisk na bronienie siebie lub jego towarzyszy dzięki barierom kinetycznym oraz leczeniu. Ludzie którzy szkolili się w biotyce i technice zostawali strażnikami a ich zadaniem na polu bitwy było chronienie i wspieranie oddziałów. Strażnicy są biegle wytrenowani w korzystaniu z ciężkich pistoletów i pistoletów automatycznych. Strażnik może wybrać specjalizację klasową którymi są Wartownik lub Rider. Gdy strażnik wybierze że zostanie Wartownikiem zaczyna specjalizować się w tarczach kinetycznych oraz energetycznych. Jeśli jednak wybierze specjalizacje Ridera zacznie specjalizować się w mocach biotycznych służących do ofensywy.



Inżynier - specjalista od technologii.



Inżynier - Inżynierowie są specjalistami od techniki. Inżynierowie są w stanie łatwo i szybko manipulować sprzętem elektronicznym który ich otacza. Ich główną zaletą jest możliwość zhakowania różnych układów elektrycznych. Zacząwszy od prostych komputerów skończywszy na organizmach syntetycznych. Głównym narzędziem walki inżyniera jest omni-klucz oraz pistolet. Inżynierowie to także wynalazcy i konstruktorzy mechów, broni i różnych akcesoriów.


Adept - mistrzowie biotyki.



Adept - Ludzie którzy zostali wyposażeni w implanty biotyczne zyskują tytuł adepta. Adepci mają praktycznie nieskończone możliwości korzystania z mocy biotycznych. Dzięki nim są w stanie wpływać na otaczający ich świat dzięki swojemu mózgowi. Swoje moce mogą wykorzystywać manipulując obiektami ich otaczającymi a także zadawać obrażenia wrogom dzięki nim. Adepci są szkoleni w używaniu pistoletów oraz mocy biotycznych. Adept rozwija się w Nemesis, mając w zanadrzu niewyobrażalną moc bądź staje się on Bastionem, wytrwałym biotykiem stawiającym na długotrwałość niż na siłę.



To, że dana klasa specjalizuje się w, weźmy na przykład, lekkich pancerzach nie oznacza to, że może używać tylko lekkiego, a o ciężkich może tylko pomarzyć. Jeśli zechce może latać na golasa czy okutać się niczym rycerz z przyszłości. Specjalizacja oznacza lepsze posługiwanie się daną rzeczą.


Jeśli zechcecie rozbudować kartę, np. o wszczepy/implanty, droga wolna.
Co do długości historii to ma być długa tak jak powinna
Niedługo dodam opisy rozwinięć.

Sesja będzie storytellingowa, bez żadnej mechaniki. Ewentualnie trwają jeszcze ustalenia.


 
__________________
moja postać =/= ja // Tak, jestem kobietą.

Ostatnio edytowane przez Imuviel : 03-01-2011 o 15:43.
Imuviel jest offline