KP
Imie: Namir
Opis wyglądu: Młody, średniej wysokości wodnik. Ledwo 145 cm wzrostu, 34kg wagi i chuderlawą sylwetkę nadrabia jednak wiedzą i świetnym wzrokiem. Skórę o barwie młodej rzęsy wodnej przyozdobił tatuażami w zawiłe wzory przedstawiające wijący się bluszcz. Oczy jego błękitne jak toń jezior. Lubi ubierać się schludnie, troche na modłę ludzką co wyniósł z częstego z nimi obcowania.
Zręczność: 5
Percepcja: 8
Charakter: 5
Spryt: 9
Budowa:4
Rasa: Wodnik
Profesja: Zwiadowca
Zdolność Wyjątkowa: Saper
Historia:
Urodzony w Lionborze nie miał wielkich szans na wybicie się, szczególnie że pochodził z niskiej warstwy społeczeństwa. Jego rodzice Samomysł i Świetlista (Swietlana) oddali go więc pod opiekę do wuja Gniewomira, który używając swoich znajomości zdołał dla młodego Namira wywalczyć w miare stabilną pracę jako konstruktora w miejskiej straży. Tam właśnie zdobył zaufanie a potem i przyjaźń głównego skryby, wampira Ludziwoja i młodego ludzkiego kapitana Mściwoja. Lata płynęły na spokojnych (jeśli prace z prochem można takowymi nazwać) badaniach i w obłokach siarkowych aż do teraz. W życiu każdego przychodzi czas, że nudzi mu się rutyna i zwykła codzienność a zaczyna się odzywać chęć zrobienia czegoś niezwykłego. Tak i w tym wypadku się stało. Kto wie co to będzie za zmiana? Czy na dobre czy na złe? Czas pokaże i nareszcie karty losu młodego wodnika zostaną przed nim odkryte.