Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-07-2006, 20:51   #1
Van
 
Van's Avatar
 
Reputacja: 1 Van ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputacjęVan ma wspaniałą reputację
[Dnd] Policjanci i złodzieje

Witajcie !

Zamierzam stworzyć sesję dla ośmiu (8) osób podzieloną na dwie grupy (2) po cztrech (4) graczy w każdej. Jak zapewnie już się domyślacie pierwsza grupa to będą strażnicy miejscy ( tytułowi policjanci ), a druga to rabusie/banici/złoczyńcy/koniokradzi/złodzieje/bandyci itp. (tytułowi złodzieje ). System to (jak widać w temacie ) Dnd 3.0. Świat to żaden znany, spróbuje coś wymyślić (tzn. już coś tam naskrobałem w zeszyciku 8) ).

Teraz najważniejsze rzeczy :

1. Ogólne:
Akcja gry/sesji ma miejsce w miescie Grywinloth (nie jestem zbyt dobry w wymyslaniu nazw więc się prosze nie śmiać ) i jego okolicach. Od kilku miesięcy w mieście tym grasuje "zorganizowana grupa przestępcza", która mimo ogromnego wysiłku władz porządkowych zgarnia coraz większe dochody jednocześnie przynosząc miastu coraz większe straty. Wymiar sprawiedliwości starają się ich za wszelką cenę powstrzymać, jednak mimo kilku sukcesów (jak choćby zatrzymanie jednego z głównych członków "organizacji", niejakiego Pechowego ) nie są w stanie odnaleźć ich głównej lokalizacji (co równałoby się z całkowitym zniszczeniem "organizacji").

2. Ogólnie o mieście:
Ludnośc miasta: 7000 tys. ludzi
Główne dochody miasta: Handel delikatnymi tkaninami (jedwab itp.), największy port w tej części kontynentu.
Burmistrz miasta: Przyzwoity.

3. Ogólnie o imionach:
Jak już zapewnie zauważyliście, w tej sesji imiona będą pochodzić od: cech ludzkich, przedmiotów itp. ( Jak w serii "Naznaczeni Błękitem" oraz trylogii "Złotoskóry" (obie polecam :P))

4. Ogólnie o strażnikach:
Każdy z tej grupy jakimś sposobem dostał się do strazy miejskiej (opiszcie to w historii ). Jesteście początkującymi strażnikami prawa i nieznacie się nawzajem. Wasze wynagrodzenie to 2sz dziennie (na głowę), oraz wszelkie bonusy które uda wam się zgarnąć (np. poprzez aresztowanie złoczyńcy za którego wyznaczona jest nagroda). Macie zagwarantowane zakwaterowanie i codzienne racje żywnościowe (bochenek chleba, kawałek sera i kawałek mięsa). Na uzbrojenie możecie wydać 220 sz (dostajecie je z garnizonu). Macie po 25 sz na początek gry. Strażnicy za swoje zasługi mogą być awansowani na wyższy stopień. Za każdego złapanego bansytę dostajecie 30 sz, chyba że jest on wazniejszym członkiem obozu bandytów. Możliwe charaktery do wyboru: wszystkie oprócz złych.
Możliwe rasy : kazda oprócz półorków.
Możliwe klasy: każda oprócz łotrzyka.


5. Ogólnie o Bandytach:
Każdy z tej grupy jakimś sposobem dostał się do obozu banitów (opiszcie to w historii ). Jesteście początkującymi przeciwnikami sprawiedliwości i znacie się nawzajem tylko z widzenia. Wasze wynagrodzenie to 2sz dziennie (na głowę), oraz wszelkie bonusy które uda wam się zgarnąć (np. za kradzież sakiewki otrzymujecie 50 % zawartości, reszta idzie do obozu). Macie zagwarantowane zakwaterowanie i codzienne racje żywnościowe (bochenek chleba, 2x kawałek sera i kawałek mięsa). Na uzbrojenie możecie wydać 200 sz (dostajecie je z obozu). Macie po 0 sz na początek gry. Bandyci za swoje zasługi mogą wspiąc się na wyższy szczebel w ich hierarchii. Każdy bansyta jest wart 30 sz chyba ze więcej przeskrobał (na razie jesteście nieznani). Możliwe charaktery do wyboru: wszystkie oprócz dobrych.
Możliwe rasy : kazda.
Możliwe klasy: każda oprócz paladyna.

6. Ogólnie o kartach postaci:
Każdy dostanie wylosowane atrybuty poprzez pw. Historia obowiązkowa.

7 Ogólnie rzecz biorąc:
Jeżeli wszytko pójdzie po mojej myśli to jutro lub pojutrze dostępne będą mapy (narysowane przezemnie ). Jeżeli czegoś nie napisałem to proszę pisać ! Więcej informacji również powinno pojawić się jutro !

Pozdrawiam Van !
 
Van jest offline