Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2011, 16:55   #39
deMaus
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Mam teraz okazję zapoznawać się z systemem, w którym w niektórych wypadkach klasa wymusza charakter.
tz. Twórcy przyjmują założenie, że np. Czarnoksiężnik jest domyślnie zły, i co najwyżej, może nie być szaleńcem, a zwykłym egoistą, ale nigdy nie będzie dobry, nie z wiedzą jaką posiada, nie z tym co robi na co dzień.

To taki offtop, a w temacie.
Jakkolwiek uważam, że można ustalić coś takiego jak charakter drużyny, to nie upieram się przy tym. Możemy zrobić faktycznie tak, że się jeszcze nie do końca poznaliśmy i mogą pojawić się nowe fakty. tz. okażę się, że cichy benek, tak naprawdę lubi czasem coś zgwałcić w zaułku. Co z tego wyniknie, będzie ciekawym dodatkiem do sesji.


Cytat:
Napisał Aschaar Zobacz post
Po drugie - to są ludzie, którzy znają się od kilku (góra kilkunastu) dni, więc na dobrą sprawę jeszcze się nie poznali dobrze.
Byliśmy na co najmniej jednej wspólnej misji/zadaniu, po czymś takim, jeśli np, postać doba widzi, że reszta zamiast komuś pomóc woli go dobić i ograbić. To raczej się zmywa, niż wyrusza z nimi na następną misję.
 
deMaus jest offline