Wątek: The 9
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-01-2011, 11:50   #10
Sieciech
 
Reputacja: 1 Sieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwuSieciech jest godny podziwu
Jeśli chodzi o atak i obronę to sprawność liczy się tylko raz, jako modyfikator do tych współczynników, niepotrzebnie wymieniłem ją ponownie skoro już jako modyfikator tam figurowała, masz rację.
Obrażenia liczone są z reguły na prostym bazowe + premia z siły, ale jeżeli ktoś szarżuje albo podejmuje inne wysiłki żeby te obrażenia zwiększyć to trzeba to uwzględnić. Fakt system obrażeń z samego założenia jest skomplikowany (przez próby osiągnięcia kostkami obrażeń w granicach 30-40) ale postaram się coś wymyślić. W poprzednich wersjach i tak było gorzej
Nieee, to jest uwzględnione, 100 punktów to bazowa wartość dla człowieka od krzepy są modyfikatory, napisałem to chyba pomiędzy współczynnikami a bronią. Inne rasy mają inną wartość bazową i inny mnożnik od atrybutów. Poza tym jest jeszcze kwestia tego, że to są wartości "na start" cały rozwój opiera się na bieżącym kupowaniu statystyk za doświadczenie, jeżeli ktoś jest masywnym bydlakiem, to może znaczyć, że urodził się jako bydlak, ale też, że podczas życia postawił właśnie na hp, każdą statystykę można rozwinąć niezależnie od reszty.
Jak na razie używane są tylko k12 i k6 (jeżeli miałbym ujednolicić to bardziej w stronę k6, bo łatwiej ją dostać) no i k100 przy krytykach. Nie jest źle.
No nie musi, faktycznie są strategicznie prostsze rozwiązania, ale same obrażenia od pięści nie mogą być za duże. Chodziło tylko o to, bo można przecież wygrać chociażby skręcając kark w jednej rundzie, tego nie neguję.
 
Sieciech jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem