Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-02-2011, 12:26   #24
Armiel
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Sayane Zobacz post
A nad MG to się nikt nie pochylił, chlip...
A bo my - Misie Gry - jak wiadomo, to sadyści i "nieludy", i nad takimi nikt pochylać się nie będzie Zasługujemy na nasz paskudny i godny pogardy los

A tak serio - MG tak jak i gracz musi czuć przyjemność z sesji. Jeśli ją traci, przestanie być zaangażowany. To pociągnie za sobą brak zaangażowania graczy i w końcu upadek sesji. Więc - przez analogię - kiedy piszemy w tym wątku gracz mamy na myśli MG. Bo wszak i on jest graczem we wspólnej grze. Mimo że to on rozdaje karty (często znaczone ) .

Moim zdaniem najważniejsze jest to, by MG i gracze wzajemnie się uzupełniali. By czuli do siebie sympatię i szacunek, by dogadywali się nawet w najtrudniejszych kwestiach (np śmierć bohatera).

A motywowanie Mistrza Gry jest tylko jedno - grający z zaangażowaniem gracze.

Pozdrawiam.
 
Armiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem