Cytat:
Napisał Qumi Dialogi standardowo mogą być w sesji, walki w google. Jeśli ktoś chce się ugadać to można i dialog w google.
Anonim - w ogóle nie kapuję o co ci chodzi, tak zamieszałeś :P Nigdy nie zdarzyło mi się na sesji pbf "ja go tnę" :P Zwykle wchodzi w posta coś o otoczeniu, ewentualne kontry, zawołania, krzyki, ruch, itd. No i mamy tu też zdaje się postacie czarujące |
(MG i gracze A, B, C i D; dla ułatwienia sprawy gracz A
lub B nazwiemy AB)
MG - Walka się zaczyna
1 odp gracz A opisuje jakie ma zamiary w czasie walki
2 odp gracz B opisuje jakie ma zamiary w czasie walki niezwracając uwagi na zamiary gracza A
3 odp gracz C opisuje jakie ma zamiary w czasie walki biorąc pod uwagę zamiary graczy A i B
4 odp gracz D opisuje jakie ma zamiary w czasie walki biorąc pod uwagę zamiary graczy A, B i C
5 odp gracz AB dokonuje ewentualnej modyfikacji swoich zamiarów biorąc pod uwagę zamiary graczy AB, C i D
6 odp drugi gracz AB dokonuje ewentualnej modyfikacji swoich zamiarów biorąc pod uwagę zamiary AB, C i D
MG opisuje wynik tych działań i reakcje wrogów
Chodziło o coś takiego. Jak nadal nie zrozumiane to zignorujmy to.
Otoczenie, zawołania i krzyki to elementy "to ja go tnę" umieszczane dla większej ilości słów, no przynajmniej, gdy nic tak naprawdę nie wnoszą i, niestety, czasem są ignorowane przez resztę graczy i MG.
Cięcie kogoś to też ruch, ale rzeczywiście lepiej by było, gdyby opisane były jakieś zaawansowane ruchy walki i ewentualne kontry niż nieprzydatne elementy scenerii - napisałem nieprzydatne, bo bardziej komfortowo by było, gdyby MG opisał wszystkie istotne elementy scenerii, w której toczy się walka...
No chyba, że się mylę i "otoczenie, zawołania, krzyki" i przemyślenia mają o wiele większe znaczenie niż tylko zapychacz miejsca. Że te zawołania mogą sprawić, że walka zostanie przerwana i będzie można pogadać z oponentem, a opisane elementy otoczenia nie będą zapomniane przez kolejnego gracza, gdy on będzie pisał swój tekst...