Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-02-2011, 21:03   #147
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Odpis 23

OGŁOSZENIA:
1. To koniec aktu pierwszego. Każdy z was w tym odpisie otrzymuje stosowną ilość punktów doświadczenia. Jutro do tematu komentarzy wpiszę możliwości wydania tych punktów.
2. PD to oczywiście Punkty Doświadczenia, PL to natomiast Punkty Losu. PD zostały rozdzielone na podstawie waszych dotychczasowych osiągnięć w miarę obiektywnie przy czym wyjątkiem są punkty za odgrywanie, które przyznaję na odrobinę innych zasadach.
3. Punkty Losu dołączyłem w ostatnim momencie, jutro będą również informacje na temat tego pomysłu.

Namir, Lestek, Falibor:
Zanim jeszcze lekarz odpowiedział do mieszkania weszli żołnierze. Po schodach weszli niewiarygodnie cicho jak na istoty obładowane taką ilością żelastwa. Każdy w kolczudze z hełmami i metalowymi maskami i z bronią przypominającą jedynie wyprawy wojenne: szable, buławy, łuki i łańcuchy zakończone hakami. Walka w tych okolicznościach byłaby samobójstwem, wszyscy zostali aresztowani włącznie z lekarzem, który dukał coś, że dopiero tu przyszedł i Rafałem, który w ogóle się nieodzywał. Wodnicy pomyśleli nawet o użyciu bomb, ale żołnierze dość szybko odciągnęli ich od szafki z materiałami wybuchowymi, które właściwie nielegalnie sobie tu stały. Jeden z zamaskowanych wojowników został przy przepołowionych zwłokach.

Namir, Lestek, Falibor (w tle Dante):
Wywleczono was na ulice, a szarpiący i protestujący lekarz został uśpiony dotykiem jednego z żołnierzy co świadczyło o tym, że pod maską kryje się wampir. Po zobaczeniu tej sceny Dante wolał narazie nie zgłaszać faktu, że przecież jest z akademii wojskowej... Falibor rozmyślał nad ucieczką, ale widząc jak większy kotołak jest prowadzony przez żołnierzy wraz z innymi zrezygnował z tego pomysłu - skoro tamten nie miał szans na ucieczkę to tym bardziej on. Zresztą na ulicy ogółem było zamieszanie - wojska było dużo, a więźniów naprawdę spora ilość, niektórzy byli ranni, niektórzy związani, ale ogólne nastroje nie były pochmurne - większość uważała, że to tylko w ramach przesłuchania w sprawie wybuchu. Zauważyliście, że wampirzyca, która uczestniczyła w zabijaniu wampira też została pojmana. Związana i nieprzytomna była wrzuca na niewielki dwukołowy wózek razem z kilkoma innymi istotami związanymi jak balerony. Wózek był ciągnięty przez rosłego zwierzołaka przy którym szedł drugi żołnierz prawdopodobnie wspomagający go jakimiś nekromanckimi technikami. Z przodu konwoju jechała skrzydlata postać na wielkim rumaku - skrzydła oczywiście były doczepione do zbroi. Droga do Zamku trwała pewien czas i już, gdy prawie dotarliście do jego bram to dwójka wyjątkowo paskudnych wilkołaków zrzuciła z siebie liny, którymi byli związani i spróbowali uciec pozostawiając za sobą trójkę związanych kompanów. Reakcja żołnierzy była szybka i tak niespodziewanie brutalna, że jedna z kobiet zaczęła krzyczeć. Dwóch rosłych żołnierz wspólnie, w biegu ścieli głowę wolniejszemu z wilkołaków, a drugiego jeden z nich trafił w głowę hakiem... hak najwyraźniej zagłębił się w oczodole. Wszyscy widzieliście jak ciało szybszego z wilkołaków popadło w drgawki, gdy już upadło. Żołnierze dobili go i wrócili do ochrony konwoju. Dopiero w bramie wszyscy zostali przeszukani i rozbrojeni - Dantemu wydało się wtedy, że żołnierze wcześniej nie zabrali mu broni, żeby sprowokować go... tak jakby chcieli wykonać na nim egzekucje jak na wilkołakach, którzy byli słabo związani... każdy z was zresztą dopiero wtedy odczuł w jak złej sytuacji się znalazł. [ciąg dalszy niżej]

Mira:

Obaj wilkołacy ruszyli na wampirów farmerów, a ty nie widząc siebie za bardzo w walce, która rozpoczęła się dość szybko powoli wycofałaś się. Ledwo wkroczyłaś na ulicę, gdy otrzymałaś cios w głowę. Ktoś czekał na ciebie przy ścianie. Sądząc po tym, że obudziłaś się w celi zostałaś ogłuszona przez żołnierza robiącego łapankę.

Namir, Lestek, Falibor, Dante, Mira:
Następnie zostaliście zapakowani do pojedyńczych cel w lochach. Każdy z was miał jakąś wymówkę, a najsensowniejszą miał Dante, ale nikt z was nie był słuchany - jedynie jeden z żołnierzy powiedział dziwnie zniekształconym przez maskę głosem: Na przesłuchaniu. Przesłuchania trwały do końca dnia i całą noc choć akurat nikt z was nie był przesłuchiwany - byliście na końcu kolejki. Po zabraniu na przesłuchanie nikt już nie wracał do cel. Uspokoił was odrobinę fakt, że każdy z was dostał całkiem niezły posiłek - przynajmniej ci, którzy siedzieli do czasu kolacji. W nocy przyszedł niewielki żołnierz bez broni, ale wciąż w masce. Przeszedł całym długim korytarzem i każdy z was zasnął niemal momentalnie, gdy on tylko pojawiał się obok drzwi do waszych cel.

Namir, Lestek, Falibor, Dante, Mira:
Chwilę po zaśnięciu ocknęliście się na zielonej, nieskończonej łące przy ogromnym drzewie, z którego wypływa niewielki strumień trafiający do równie niewielkiego stawiku z czystą wodą. Namir, Lestek i Mira natychmiast uświadamiają sobie, że to sen, ale Falibor i Dante wątpią. Skoro to sen to jak to możliwe, że wszyscy śnicie równocześnie? - pomyśleliście, ale tak, że każdy usłyszał swój głos z tym pytaniem wypływający z wnętrza waszych ciał. Dość nieoczekiwanie na drzewie pojawiła się lesza okonarość zwykłych rozmiarów. Chwilę później leszy, którego to była okonarośl wyszedł z drzewa tak jakby to była woda. Spodziewaliście się, że coś wam powie, ale zamiast tego stoi i tylko kieruje swój narząd wzroku po kolei na każdego z was, a gdy dojdzie do ostatniej osoby to ponawia lustrację waszych twarz.

Niemir, Czcibór:
Czcibór miał szansę ich ominąć, ale zaatakowany nie mógł przepuścić okazji do porządnej walki... Niemir natomiast nie mógł ich ominąć jeśli Czcibór nie zatrzymałby się w tej sytuacji jednak Niemir spokojnie może dobiec do lasu i zniknąć w zaroślach. Czcibór walczy z trzema przeciwnikami na raz, jeden z nich zresztą wyciągnął już miecz - nie pozwolą mu uciec, więc albo ich pokona albo go schwytają. Czcibór stosuje jakieś wyjątkowe ciosy, czy po prostu walczy najlepiej jak umie? Niemir pomaga swojemu nowemu kompanowi, czy ucieka do lasu skoro nadarzyła się taka okazja? Odgłosy walki mogą ściągnąć na waszą głowę żołnierzy.

Dargorad:
Racibora tylko płakała, nic nie mówiła choć kiwnęła ci głową i przytuliła się, gdy powiedziałeś, że się nią zajmiesz i po chwili pozwoliła ci oddalić się pogrążajac się w modlitwie. Nigdy nie podejrzewałeś ją o taką religijność, choć nigdy też nie była przeciwna jedynej wierze. Gdy tylko pojawił się bibliotekarz pokazałeś mu miecz, który znalazłeś. Spokojnie odpowiedział ci, że widział już taki znak... że to symbol jednego z zamków Lion, ale żeby przekonać się którego dokładnie musi zajrzeć do księgi. Poprosił cię, żebyś usiadł w czytelni i poczekał, gdy on poszuka. Czytelnia zawiera kilka stołów i krzeseł, nikt w niej teraz nie przebywa - poczekasz tu na bibliotekarza?


Namir: 18
+ 5 PD za pościg za sprawcami zamachu (Refleks)
+ 3 PD za skuteczne wykręcenie się z zarzutów (Cwaniactwo)
+ 3 PD za zorganizowanie pomocy (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za dyplomatyczne załatwienie sprawy z sąsiadem wodników (Dyplomacja)
+ 5 PD za odnalezienie sprawców zamachu (Wywiad)
+ 1 PD za przeżycie w kontakcie z wampirem zabójcą (Wojna)
+ 1 PL za zmianę przeznaczenia Smętka i Bartosza (Indeterminizm)

Mira: 25
+ 10 PD za odgrywanie postaci (Gra)
+ 3 PD za retrospekcje (Przeszłość)
+ 1 PD za próbę wykorzystania tragedii (Cwaniactwo)
+ 3 PD za próby nawiązania kontaktu z Lestkiem (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za pomoc bliźnim (Lojalność)
+ 1 PD za poznanie wampira zabójcy (Przeszłość)
+ 5 PD za wkład w walkę z wampirem zabójcą (Wojna)
+ 1 PD za ucieczkę z budynku (Wojna)
+ 1 PL za zmianę przeznaczenia Smętka i Bartosza (Indeterminizm)

Dante: 28
+ 5 PD za odgrywanie postaci (Gra)
+ 1 PD za próbę odnalezienia rodzeństwa (Lojalność)
+ 5 PD za natychmiastową chęć niesienia pomocy (Lojalność)
+ 1 PD za próbę uratowania pary (Lojalność)
+ 3 PD za stylowe uratowanie dzieci (Pomysłowość)
+ 1 PD za robienie za straż pożarną (Lojalność)
+ 3 PD za niesienie pomocy do końca (Lojalność)
+ 3 PD za odkrycie zamordowanych (Intryga)
+ 1 PD za rozmowę z Dargoradem (Dyplomacja)
+ 1 PD za próbę pokojowego rozwiązania sprawy z żołnierzem (Dyplomacja)
+ 3 PD za umożliwienie ucieczki Dargorada nie atakując żołnierza (Dyplomacja)
+ 1 PD za sensowne zachowanie w czasie schwytania (Pomysłowość)

Lestek: 20
+ 1 PD za skuteczne odpędzenie się od natrętnego sąsiada (Dyplomacja)
+ 3 PD za zignorowanie sceny obywatelskiego aresztowania (Cwaniactwo)
+ 5 PD za konkretne podejrzenia co do eksplozji (Pomysłowość)
+ 3 PD za taktykę w czasie walki z wampirem zabójcą (Wojna)
+ 1 PD za "To ja proponuję zachować spokój i nie wybuchać!" (Dobry Tekst)
+ 1 PD za pokojowe załatwienie sprawy z żołnierzami (Dyplomacja)
+ 1 PD za mały szantażyk lekarza (Cwaniactwo)
+ 5 PD za uratowanie Smętka (Lojalność)
+ 1 PL za zmianę przeznaczenia Smętka i Bartosza (Indeterminizm)

Falibor: 25
+ 5 PD za odgrywanie postaci (Gra)
+ 5 PD za odgrywanie Strzebora (Przeszłość)
+ 1 PD za natychmiastowe schwytanie podejrzanego (Refleks)
+ 1 PD za pomoc w pościgu (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za tropienie (Pomysłowość)
+ 1 PD za pokojowe załatwienie sprawy z wampirem (Dyplomacja)
+ 3 PD za ucieczkę z karczmy (Gra Zespołowa)
+ 5 PD za wkład w walkę z wampirem zabójcą (Wojna)
+ 3 PD za poświęcenie Strzebora (Poświęcenie)
+ 1 PL za zmianę przeznaczenia Smętka i Bartosza (Indeterminizm)

Dargorad: 21
+ 3 PD za odkrycie zwłok Świetlany (Wywiad)
+ 3 PD za chęć niesienia pomocy (Lojalność)
+ 1 PD za odkrycie znajomego ojca (Wywiad)
+ 1 PD za odkrycie, że zamachowców było wielu (Wywiad)
+ 3 PD za odkrycie i zabranie miecza denata (Intryga)
+ 1 PD za pokojowe załatwienie sprawy z kotołakiem (Dyplomacja)
+ 3 PD za ucieczkę z karczmy (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za rozmowę z Dantem (Dyplomacja)
+ 1 PD za próbę pokojowego rozwiązania sprawy z żołnierzem (Dyplomacja)
+ 1 PD za rozmowę z Raciborą (Lojalność)
+ 3 PD za udanie się do biblioteki (Intryga)

Niemir: 21
+ 3 PD za wykorzystywanie tragedii (Cwaniactwo)
+ 3 PD za sposób dostania się na piętro (Pomysłowość)
+ 3 PD za natychmiastową chęć pozbycia się łupów (Cwaniactwo)
+ 10 PD za pokonanie wampira zabójcy (Wojna)
+ 1 PD za pokojowe załatwienie sprawy z Czciborem (Dyplomacja)
+ 1 PD za próbę ucieczki z miasta (Wojna)
+ 1 PL za zmianę przeznaczenia Smętka i Bartosza (Indeterminizm)
+ 1 Rana - Złamany Nos
+ 1 Skaza Zmysłu - Węch

Czcibór: 23
+ 10 PD za odgrywanie postaci (Gra)
+ 5 PD za dobrą ucieczkę przed gangiem (Wojna)
+ 1 PD za jubileuszową wypowiedź gry (100)
+ 3 PD za pomoc wilkołaczej sierocie (Lojalność)
+ 1 PD za pokojowe załatwienie sprawy z Niemirem (Dyplomacja)
+ 3 PD za próbę ucieczki z miasta (Wojna)
 
Anonim jest offline