Kivan – nie przejmuj się, post jest w porządku. To nie wyścigi kto napisze więcej.
Plan sytuacyjny
Do startu pociągu zostało minimum 2:50 minuty. Do tego czasu musicie znaleźć się w środku pociągu. No i powstrzymać potwora (konieczna współpraca – widać to na pierwszy rzut oka)
Gilbert i Ipor są razem z Parkersem w sterówce i przez wielką szybę widzą cała sytuację. Informatyk potrzebuje jeszcze 1:15 na przełamanie zabezpieczeń i rozpoczęcie procedury otwarcia śluzy prowadzącej do tunelu zewnętrznego. Kiedy to zrobi, włączy się komunikat o dekompresji i konieczności nałożenia masek tlenowych oraz wsiadania do pociągu lub nie wychodzenia na teren stacji. Aby dotrzeć do pociągu ze sterówki potrzebujecie 100 sekund -10 sekund za każdy punkt Ciała jaki ma Wasz bohater (pełnym tempem).
Selana i Aleksiej – wy musicie do końca ustawiać program pociągu, który jest dość skomplikowaną maszyną. To wy również podejmujecie decyzje o uruchomieniu sekwencji startowej – najwcześniej jednak za 2:50 minuty i po wydaniu polecenia otwarcia grodzi. Po uruchomieniu tej sekwencji nastąpią kolejno takie rzeczy:
a) w 10 sekundzie od wydania polecenia – zwolnią się elektromagnesy
b) w 15 sekundzie zostanie wydany komunikat nakazujący wejść do pociągu
c) w 45 sekundzie zamkną się drzwi wejściowe UNIEMOŻLIWIJĄC wejście komukolwiek do środka pociągu – ci, którzy nie zdążą wejść zostaną na stacji.
d) W 1:15 (czyli 30 sekund po zamknięciu drzwi pociągu) kolejka ruszy.
Do tego czasu żaden z mechaników nie może przerwać swojej pracy, bo przerwie sekwencję.
Podgląd na zewnątrz macie na ekranach – obraz przekazywany z kamer zamontowanych na pojeździe.
Seamus, Dhiraj, Grey oraz Ksieżniczka, Kamini w SFŻcie, Zoe i Leo – wy już siedzicie w wygodnych fotelach. Od strony okien są takie bajery elektroniczne – naciśnięcie specjalnego guziczka powoduje, że na ścianie wyświetla się obraz z kamery zamontowanej na boku – wiec tak jakby macie wirtualne okno. Wasze działania to oczywiście wasza inwencja.
Od razu mówimy: Zoe nie ma zamiaru wychylać nosa poza pociąg – pilnuje dziecka. Księżniczka także nie ma zamiaru nigdzie się ruszać. I oczywiście Kamini też
Wyświetlacz na SFŻ pokazuje 6godzin i 20 minut do zakończenia programu stabilizacyjnego.
Chuck i Szczota, wraz z Rockiem – wy jesteście na zewnątrz na stacji. Chcuk tuż przy wejściu do pociągu (chciał tylko spojrzeć po raz ostatni na peron), Rock w połowie stacji – gdzieś w takiej samej odległości od wejścia do pociągu, wejścia na korytarz prowadzący do sterówki w której są Ipor i Duffy, szturmowanych wrót i wartującej przy nich ZiZi, oraz tunelu technicznego, z którego wyszedł Zeemerman. Ten ostatni – widząc co się święci – biegnie w stronę pociągu. Szczota, jesteś kilka kroków od wejścia do pociągu, bo ten arcydefekał Rock kazał ci ochraniać wejście (on sam też to robi).
Co do Zizi – odsuwa się w swej ciężkiej maszynie, by móc użyć laserów i plazmy jak tylko to coś przebije się przez drzwi.
Reszta akcji na GG docku. Zasada – wpisy turowe – jeden wpis dziennie to jedna tura – my podsumowujemy wydarzenia i posuwamy akcje do przodu.
Jak wszystko się wam powiedzie – zatrzymacie potwora, uruchomicie pojazd, wszyscy zdołają przetrwać starcie, to zaczniemy rozdział 4
. Bardzo się jednak zdziwmy z Ravanesh, jeśli zaczniemy go w komplecie graczy. Zatem myślcie i walczcie o życie.
Przed wami Ymir C i ewakuacja
Czyli – bardzo możliwe – że zbliżmy się z wolna do finału naszej sesji.
WAŻNE: Ta tura będzie mocno działa się w GG docku WIĘC ZAGLĄDAJCIE TAM CODZIENNIE