Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-05-2011, 20:48   #2
Rock
 
Rock's Avatar
 
Reputacja: 1 Rock nie jest za bardzo znanyRock nie jest za bardzo znanyRock nie jest za bardzo znanyRock nie jest za bardzo znanyRock nie jest za bardzo znanyRock nie jest za bardzo znany


Karta Postaci
Co do Was zaś, drodzy gracze, to stworzyć musicie postać, co do tego nie ma wątpliwości. A już to, kim owa postać będzie, leży zupełnie w waszej gestii. Może to być zarówno jeden z świeżych rekrutów Zakonu Szarych Strażników (jeszcze przed rytuałem inicjacji) czy też najemnik, bądź mag (który nie przeszedł Katorgi albo jest z innego kontynentu). Jako że jednak apokalipsa obejmie prędzej czy później cały świat, równie dobrze możecie być którymkolwiek z jego mieszkańców, czy to karczmarzem, czy bardem, czy chłopem w polu. (No w przypadku jakichś bardziej wyczesanych pomysłów, warto skonsultować się z MG, on już wam na pewno podpowie co i jak). Los i tak jakąś zmyślną swą koleiną wepchnie was w łapska przeznaczenia i takie tam. Mało to było niepozornych bohaterów w historii fantazji?^.^ Ach, co ważne, każdy z graczy MUSI wybrać sobie jedną z opisanych wyżej śmierci, przy czym dwóch graczy nie może mieć tego samego numerka.
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=-iFrHRaH0Os&feature=fvwrel[/MEDIA]

Przykładowa Karta Postaci:

[Avatar]

Imię: Może to być przydomek, nazwisko, tytuł, pseudonim czy co tam sobie wymyślicie. Niemniej jednak musi on być adekwatny do klimatu i rasy, którą wybraliście.

Wiek: Wiadomo, o co chodzi ale dodam, że w różnych miejscach wiek różnych ras może być także różny zależy to od luksusu wytrzymałości etc.

Rasa: Do wyboru macie: ludzi, elfy, krasnoludy, qunari. Każdą inną rasę/mieszankę, którą chcielibyście nas uraczyć musicie skonsultować, tak żebym nie dostał KP pół-smoka wawelskiego! ^^

Profesja: Nazwa + opis zawodu. (w razie wyboru maga – należy podać specjalizację- wymyślacie sobie własne macie tu swobodę jednak specjalizacja ma być w miarę wąska, - np. mag krwi oraz to czy jest on z kręgu maginów, apostatą, czy też jakimś nadwornym magiem etc. Może on być oczywiście magiem i Szarym Strażnikiem za razem ale wtedy musi przynależeć do Kręgu – chyba że jest z innego kontynentu)

Talent magiczny: Jeśli gracie magiem to piszecie zwykłe „posiada”, mogą się jednak trafić postacie z talentem ale nie zdające sobie z niego sprawy. Możecie także grać „wyciszonym” lub nie mieć talentu magicznego. Ale aby była równowaga to postacie bez talentu magicznego dostaną od nas jakiś dar, który to będzie im pomagać przetrwać w tym okrutnym świecie (jednak objawi się on dopiero w sesji).

Wygląd: Tu krótko dopisujecie tylko i wyłącznie to czego nie przedstawia obrazek, jakieś blizny, poparzenia, tatuaże, krzywe nogi, otyłość, karłowatość itd.

Osobowość: Ważna część Karty Postaci. Chcę tu widzieć, że postaci nie są płytkie. Wpisujecie rzeczy, których postać się wstydzi, nie godzi z nimi bądź stara ukryć. To ma być spójne z przeszłością postaci i chociaż ogólnie definiować wasze późniejsze postępowania. Co lubi? co kocha? Co myśli o nielegalnej rozrywce, wojnach, konfliktach, magii, walce, religii? Jak postrzega samą siebie? Jak określiłaby samą siebie jednym słowem? Jakie ma marzenia, koszmary? Czy są rzeczy, których nie zrobi? Właśnie na takie pytanie muszą się tu znaleźć odpowiedzi. Z grubsza piszcie, co tylko chcecie, byle wasza postać była w miarę wyraźna. Zdajemy sobie sprawę, że postacie mogą być dynamiczne, zmieniać się w trakcie sesji bądź wskutek różnorakich okoliczności. Pamiętajcie jednak, że wasza postać to istota z krwi i kości i chcemy wiedzieć, kim ona jest.

Historia: Chyba najważniejsza część KP i nawet jak reszta będzie zrobiona trochę po macoszemu a Historia zwali nas z nóg (nie koniecznie wymyślnymi przygodami, możliwe, że wręcz przeciwnie – prostotą), to przyjmiemy takiego gracza. Co tu więcej mówić, optymalnie liczymy na około trzy strony Historii (przy czym owe trzy strony to ilość, umówmy się, minimalna, górnych pułapów nie nakładamy). Jako MG lubimy niedokończone wątki dające się rozwijać później w sesji i wszelakie smaczki.

Ekwipunek: Macie dowolność chociaż możemy ewentualnie wam coś zmienić lub dorzucić dla budowania fabuły i klimatu. Jednak ostrzegam, że osoby, które nawypisują tu zbyt cenne przedmioty i pełne magii już pierwszego dnia mogą spotkać się z zgrają łowców. Plotki i te sprawy. Dozwolony jest jeden przedmiot magiczny – może to być np. pierścień do rozmowy z duchami, miecz który razi prądem w czasie burzy czy coś w ten deseń.

Cechy: Wpisujecie klasycznie dwie pozytywne cechy i jedną negatywną. (Opcjonalnie możecie dać cztery pozytywne i trzy negatywne) Powinno to wyglądać mniej więcej tak: silny i wytrzymały ale głupi. I powinno pasować do rasy więc jak ktoś napisze że Qunari jest słaby fizycznie to… pójdzie się napić wody ze strumienia i nie wróci ;p

Umiejętności: I tu macie do rozdysponowania 17punktów. Gdzie mamy 3 poziomy.
Wybitny: kosztuje on całe 6unktów.
Dobry: kosztuje całe 3 punkty.
Przeciętny: kosztuje 2 punkty.
+Jedna nieprzeciętna umiejętność oczywiście za free też sami wymyślacie: np. widzenie w ciemnościach – bez przesadyzmów.

Czary: Początkujący mag może sobie wpisać cztery czary z dziedziny, którą wybrał i jeden z innej. I opisać je oczywiście jak wszędzie obowiązuje nas rozsądek i względna logika. O ile można o czymś takim mówić w przypadku magii.

Wasza śmierć: To tak. Ten tekst, który był u góry to nie tak żeby go olać. Wpiszcie tu wybrany przez siebie numerek. Jakby było więcej dobrych KP to dopiszemy wam kilka śmierci. W poście #50 strona 5 pojawiły się nowe do zaklepywania sobie.

Świat: Na koniec wpisujecie opisy miasta z których pochodzi wasza postać, może tu być także opis wsi, krain, roślinności, zwierząt, polityki, walut etc. Spora dowolność.

Uwaga: Wasze postacie nie mogą znać osobiście żadnej z postaci z gier. Jeśli chcecie jakiś taki wątek musicie to uzgodnić z nami. I byłoby miło jakby postacie nie były tylko książętami i arystokratami ;d
 

Ostatnio edytowane przez Rock : 29-05-2011 o 10:12. Powód: Proszę nie używać koloru czerwonego
Rock jest offline