Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-06-2011, 08:09   #13
Nightcrawler
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
To ja pozwolę sobie uściślić troszkę info o turnieju Wh40K organizowanego na Krakonie przez Sklep Vanaheim.pl

Zapraszamy na turniej Warhammera 40000, który odbędzie się na konwencie Krakon 2011!

Data: Sobota, 2 lipca 2011
Miejsce: Konwent Krakon - Zespół Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7, ul. Czarnogórska 14, Kraków
Sędzia Główny: Paweł 'NightCrawler' Rachwał
Limit miejsc: 40
Organizator: Vanaheim.pl

Zasady:

1. Armie na 1250 pkt, Force Organisation: 1-2 HQ, 2-4 Troops, 0-2 Elites, 0-2 Fast Attack, 0-2 Heavy Support.

Zakaz dublowania slotow HQ, Elites, Fast, Heavy.
Zakaz triplowania slotow Troops.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa).

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne oraz Codex: The Lost and The Damned by Sztab.

4. Zabronione Imperial Armour.

5. Jednostki powinny być reprezentowane przez oryginalne (GW bądź alternatywne) figurki. Za modele pomalowane oraz WYSIWYG będą przyznawane bonusy (patrz pkt 11)

6. Rozpiski należy przesyłać na adres turnieje@vanaheim.pl Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 22 czerwca 2011 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. (w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Krakon W40k 2011”)

7. Gramy na stolach 48"x48"

8. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP. Gramy na 5ed.

9. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

10. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

11. Armie nie muszą być pomalowane, ale jest to bardzo mile widziane. Odbędzie się ocena wykonania armii, ktora będzie wliczona do końcowego rankingu:

0-2 malowanie (0-armia nie pomalowana / 1-pomalowana min.3 kolorami / 2-armia ładnie pomalowana)
0-2 konwersje (0 - brak / 1-bohaterowie / 2- bohaterowie i oddziały)
0-2 podstawki (0 - nie zrobione / 1 - przynajmniej polowa modeli ma zrobione podstawki / 2- wszystkie modele mają wymodelowane podstawki)
0-3 WYSIWYG (0 - brak / 1 - przynajmniej połowa figurek / 2 - wszystkie figurki)

12. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

13. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

14. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

15. We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia. Zabicie przeciwnikowi 75% modeli jest warte 400VP. Przy obustronnym rozbiciu żaden z graczy nie dostaje punktów.

16. Misje:

Bitwa 1:
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry: 6 tur
Cel: 2 znaczniki (po jednym na gracza w swojej strefie) ,
swój znacznik po 300vp, wroga 500vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike

Bitwa 2:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Likwidacja wrogich bohaterów, czyli Anihilacja + dodatkowe 250VP za najdroższą jednostkę wroga
Zasady: Rezerwy, deepstrike

Bitwa 3:
Rozstawienie: Spearhead
Długość gry: 6 tur
Cel: 5 znaczników (min 12" od siebie i krawędzi), dodatkowa zasada ‘złap gołębia’, czyli znaczniki w 1 turze scatterują o 2d6
Każdy znacznik warty 300 vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike. Jeden oddział może zajmować tylko 1 znacznik

Tabela punktowa:

10 : 10 - 0-199
11 : 9 - 200-399
12 : 8 - 400-599
13 : 7 - 600-799
14 : 6 - 800-999
15 : 5 - 1000-1199
16 : 4 - 1200-1399
17 : 3 - 1400-1599
18 : 2 - 1600-1799
20 : 0 - 1800+

Czasówka:

9:30-10:00 zapisy
10:15-12:30 1 bitwa
12:45-15:00 2 bitwa
Przerwa obiadowa
15:45-18:00 3 bitwa
18:20 Ogłoszenie wyników

Kwestie organizacyjne: Na turnieju są przewidziane nagrody, nie ma wpisowego. Trzeba jednak zapłacić akredytację na konwent, według zasad opisanych tu: Krakon 2011 Cena Wyprawy

ZAPRASZAMY!
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.
Nightcrawler jest offline