Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-06-2011, 10:38   #23
kymil
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Hmm, ale w Oku Yrrhedesa jest tylko jeden rzut na Wartość Bojową na turę/rundę, tzn. Walka + rzut 2k6 i porównujesz z WB przeciwnika. Wyższy zwycięża i zadaje obrażenia przeciwnikowi.

Druga sprawa. Każdy BG ma tylko 1 Atak. Przy czym cecha Atak=1 oznacza, z iloma postaciami postać może walczyć na raz i może je trafić (zadać obrażenia).

Czyli z Atakiem=1 możesz walczyć z choćby i 3 naraz orkami. Ale trafić, jeśli będziesz miał wyższe WB, możesz tylko jednego. Dwóch pozostałych orków nie zadraśniesz nawet jeśli będziesz miał wyższą WB od nich.

Sapkowski wskazał, że BG powinni mieć tylko 1 Atak.
Tylko potwory, ew. wyczesani mistrzowie miecza (podał przykład samuraja Musahi) mogą mieć 2 Ataki, czyli potrafią walczyć i zadawać obrażenia dwóm kolesiom w jednej rundzie.

Z kolei, gdzieś indziej wskazał, że niekiedy osobie walczącej np. mieczem i nożem może przysługiwać +1 (lub więcej) do Wartości Bojowej. To może tę myśl dalej pociągnąć?


Jak to co napisałeś Makotto zastosować w tym schemacie OY?

Chyba, że chcesz zwiększyć dzięki tej Zdolności Specjalnej Atak do 2? Ale to wtedy każdy będzie chciał być jak Drizzt.
To może nie stopniować tej zdolności tylko zostawić tylko I level?
 

Ostatnio edytowane przez kymil : 17-06-2011 o 11:00.
kymil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem