eh, o to chodzi że nie mam zamiaru narzucać pewnego klimatu. Chcę z graczami stworzyć własny klimat. Chcę żeby było sporo humoru, ale także sceny dramatyczne, nawiązujące do historii, psychologiczne, jakieś schizy, tragedie. Każde zadanie będzie miało swój specyficzny klimat, a cała reszta, zachowania postaci, zależy od nas.
PS: Zależy mi też na tym żeby zachowanie każdej postaci było oryginalne i miało jakiś punk zawieszenia. Jeżeli jakaś postać ma z czymś problemy, to niech będzie uzasadnione z jej problemami w przeszłości, albo przyzwyczajeniami itp.
PS2: Przykłady:
Wątek psychologiczny, na przykład problemy psychiczne jakiejś postaci.
Wątek religijny, hobbystyczny, okultystyczny, np. obsesja postaci gracza lub postaci niezależnej na jakimś punkcie.
Historyczny: retrospekcje
Sf, horror: postaci trafiają na przeciwnika, który posługuję się nieznanymi im mechanizmami, substancjami, genetyka itp.
Dramatyczny: postaci napotykają kogoś kogo ciężko im zabić z jakiegoś powodu. Lub wątki uczuciowe.