Wątek: Zdolnomoce
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-09-2006, 02:52   #1
Solfelin
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Zdolnomoce

[center:ab185001d2]Zdolnomoce[/center:ab185001d2]

Zdolnomoce są to nadprzyrodzone zdolności, które wykraczają lub łamią zasady i prawa Comatorixu. Moce są bardzo potężne, mimo to muszą być uważane z rozwagą, a dodatkowo ograniczone są przez ilość możliwych użyć.
We wszystkich rzutach na Zdolnomoc trzeba rzucić na tabelkę Skuteczność. Zatem, można użyć tyle razy Zdolnomocy, ile mamy kostek Losu.
Poniżej zostały podane przykładowe Zdolnomoce. Można oczywiście wymyślić własne i przedstawić je reszcie grupy do zaakceptowania.
Świadomość - postać stała się świadoma Comatorixu. Dzięki tej Zdolnomocy może wykonywać rzuty na Los. Jest to Zdolnomoc bierna (bez potrzeby rzutów na aktywację).
Wersja dla Koordynatorów to instynktowne wyczucie zbliżającego się niebezpieczeństwa (co wyjaśnia jawność działań wszystkich graczy na sesji).
5 poziomów ZM (Zdolnomocy) - każdy poziom daje szansę ponownego rzutu kostką, jeśli wynik nie odpowiada Graczowi.
Komunikacja - śniony potrafi się komunikować z ustaloną osobą z Kanału przekazowego, poprzez źródła wody oraz uaktywnione komórki/telefony. Dozwolona jest także telepatia, przekazywanie umysłowe informacji, ale w przeciwieństwie do kontaktu przez telefon czy źródło wymaga rzutu na Skuteczność.
W wersji dla Koordynatorów mogą oni filtrować Comatorix w poszukiwaniu informacji, miejsc oraz potrafią uaktywniać 1 na raz telefon lub źródło wody, przez które śniony może przejść z powrotem do Kanału Przekazowego.
5 poziomów ZM:
1 - komunikacja/filtrowanie informacji, umożliwianie wejścia śnionym do Comatorixu poprzez telefony/źródła albo Agentom poprzez wymazanie obrazu człowieka (zamianę miejscami Agenta i wyśnionego człowieka w Comatorixie, tzw. telefrag, tyle, że bez śmierci w rzeczywistości człowieka),
2 - przekaz przedmiotów z Comatorixu do Kanału Przekazowego,
3 - przekaz osób z Comatorixu do Kanału Przekazowego,
4 - możliwość treningu śnionych będących już w Comatorixie (dodawanie umiejętności, itp.)
5 - możliwa regeneracja z zewnątrz, z Kanału Przekazowego osób będących w Comatorixie (lecz powolna).
Latanie - postać Gracza potrafi latać. Wymaga rzutu na Skuteczność. 5 poziomów:
1 - można lewitować,
2 - mała antygrawitacja,
3 - wysokie skoki (do kilkuset metrów wzwyż) i powolne opadanie,
4 - lot (szybowanie) jak ptak,
5 - odrzutowiec.
Finezja - Gracz potrafi omijać kule oraz inne pociski. Wym. 1 rzut na Skut. na walkę.
1 poziom - potrafi chwycić strzałę lub uchylić się od niej,
2 poziom - potrafi uchronić się od kuli, gdy ma koło siebie ochronę / blokadę,
3 poziom - potrafi uniknąć kuli/pocisku z dalszej odległości,
4 poziom - potrafi ustrzec się od pocisku z bliższego odległości oraz strzału snajperskiego,
5 poziom - potrafi uniknąć strzału z bardzo bliskiej odległości (1, 2 metry).
Inne Zdolnomoce:
Regeneracja, Spowolnienie czasu, Zatrzymywanie pocisków, Przylepność (chodzenie po ścianach i suficie), Szybkość, Zmysł nawigacji (wyczucie miejsca aktywacji telefonu), Nadludzka siła, Nadludzka wytrzymałość, Akrobacje w powietrzu, Teleportacja, Telekineza, Wydłużenie kończyn, Przebudzanie.
 
Solfelin jest offline