Aż ciężko się na coś zdecydować
Jednak najwięcej z moich ulubionych pukawek było w Unreal Torunament.
A najczęściej używany był chyba Flak Cannon.
Stary
Nowy
To takie rozwinięcie standardowego shotguna. Tylko, że tutaj broń wypluwa z przodu chmurę rozżarzonych, wirujących odłamków, które odbijają się od ścian, wypełniając często całą przestrzeń przed nami. Sama animacja strzelającej broni jest bardzo ciekawa i satysfakcjonująca, szczególnie, że ze względu na potężną siłę tego cacka na bliskim dystansie często cieszyć możemy się jeszcze chmurką krwi i organów pozostałych z naszych wrogów
Generalnie, zawsze uważałem, że proste quake'owe bronie przy unrealowych odpowiednikach są trochę biedne
A co do Railguna z Quake'a. Strzela depleted uranium slugs. Czyli najnormalniejszymi na świecie pociskami ze zubożonego uranu, czyli czymś czym i obecnie się strzela. Ten cały efekt promienia to pewnie ma być niby ta magnetyczna spiralna siła popychająca pocisk