Cytat:
Napisał one_worm Wymyślam jakiś system o wampirach. Nie WoD'a, ale inny. Nie będzie podziałów na klany jak tam, będą inne organizacje będzie ich więcej czy też mniej. Będzie to się działo w tym, a tym roku. Będzie to, a to. Będzie można tamto i siamto. A teraz pytanie: Co spowoduje, że inni będą chcieli zagrać w mojego wampira, a nie WoD'a. Jakie pomysły rzucę, żeby zainteresować potencjalnych graczy i mistrzów gry, co ma mój system, co wyróżnia go z innych systemów.
To jest punkt 14 i w moim skromnym mniemaniu nie kłóci się z logiką ani czymkolwiek innym. |
Wiesz, niektórzy grają w autorki, zamiast dnd, czy woda, bo to pierwsze po prostu łatwiej im ogarnąć. Nikt rozsądny nie tworzy własnego systemu z myślą o komercjalnej przyszłości, dlatego powstaje milion takich samych fantasy, etc.
Zazwyczaj to bardziej, niż o wyróżnienie się znakomitym systemem, chodzi zwyczajnie o to, aby móc osadzić przygodę w świecie, który sami znamy na wylot/jest doskonale dostosowany do scenariusza.