Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-08-2011, 17:14   #1
Avaron
 
Avaron's Avatar
 
Reputacja: 1 Avaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetny
[Warhammer - Wewnętrzny Wróg] Pomylona Tożsamość









Węwnętrzny Wróg cz. 1 - Pomylona Tożsamość:

Wkrocz w rzeczywistość gry Warhammer Fantasy Roleplay - Ponury świat niebezpiecznych przygód!



“I w wyznaczonym czasie powstaniemy z naszych miejsc ukrycia i zdobędziemy miasta i osady Imperium. Nasi bracia wyjdą z lasów, by zabijać i palić. Chaos ogarnie ziemię, a my wybrani słudzy, zostaniemy wyniesieni w JEGO oczach!

Niech będzie pozdrowiony Tzeentch, ten który zmienia drogi.”




I. Tytułem wstępu

W imieniu swoim i Marrrta, chciałbym zaprosić czytelników do uczestnictwa, w jednej z najsłynniejszych kampanii jakie wydano na polskim rynku RPG - Wewnętrznym Wrogu.



II. Założenia


Sesję zamierzamy poprowadzić zgodnie z prawidłami mechaniki pierwszej edycji Warhammera! Wszędzie tam gdzie autorzy przygody i podręcznika przewidzieli rzut kością, będziemy kośćmi rzucać. Będziemy przyznawać punkty doświadczenia, a postacie będą się rozwijać. Śmierć i niepowodzenie wpisane są w rozgrywkę. I gdy skończą się punkty przeznaczenia z życiem może pożegnać się każdy z bohaterów. Taki jest Stary Świat.

Mamy zamiar skupić się na rozgrywce i akcji. Nie wymagamy od graczy literackich popisów i bardzo długich postów, a każdy wewnętrzny monolog zostanie nagrodzony odpowiednią ilością punktów obłędu. To długa kampania i jeśli chociaż śmiemy myśleć o jej rozegraniu w całości, to tylko w ten sposób możemy tego dokonać.

Przyjmiemy do sesji nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6 graczy.

Planujemy czas rekrutacji na 2 tygodnie.

Jeżeli doprowadzimy sesję do szczęśliwego zakończenia, gracze, których bohaterowie przeżyli będą mogli wziąć udział w kolejnej przygodzie z kampanii.


III. Bohaterowie


Jak wszyscy doskonale wiedzą tworzenie bohatera w pierwszej edycji Warhammera polegało na jego losowaniu. Skoro zdecydowaliśmy, że poprowadzimy sesję w zgodzie z mechaniką i tego elementu nie mogło zabraknąć. Jednak z uwagi na specyfikę rozgrywki przez forum odrobinę to założenie zmieniliśmy, aby odciążyć graczy i nie kusić ich by wpływali na los. Tak oto przygotowaliśmy zestaw 10 postaci, wygenerowanych losowo zgodnie z zasadami gry. Każdy, kto zdecyduje się na uczestnictwo w naszej rekrutacji musi wybrać jednego z poniższych bohaterów, poprzez zgłoszenie w temacie rekrutacji. Szkopuł w tym, że w momencie wyboru jego wiedza ograniczy się do rasy, wieku, płci i klasy postaci. Dokładne statystyki, profesję i wszystkie szczegóły na wylosowanie, których pozwala Galeria Bohaterów, pretendujący otrzyma w prywatnej wiadomości. Nie ma możliwości odwołania od dokonanego wyboru! Dozwolone jest, by raz wybrany bohater został ponownie wskazany przez innego gracza, przy zastrzeżeniu, że tylko jeden z nich zostanie dopuszczony do gry.

Dostępne są następujące postaci:
1. Człowiek, 23 lata, kobieta, uczony;
2. Człowiek, 22 lata, mężczyzna, ranger;
3. Człowiek, 44 lata, mężczyzna, wojownik;
4. Krasnolud, 52 lata, mężczyzna, wojownik;
5. Krasnolud, 128 lat, mężczyzna, wojownik;
6. Człowiek, 26 lat, kobieta, łotr;
7. Człowiek, 21 lat, mężczyzna, ranger;
8. Człowiek, 44 lata, mężczyzna, uczony;
9. Krasnolud, 67 lat, mężczyzna, wojownik;
10. Niziołek, 65 lat, mężczyzna, łotr.


IV. Wymagania


Kryterium wyboru będzie krótkie opisanie (najlepiej w formie fabularnej), co takiego stało się, że dana postać zrezygnowała ze swego, dotychczasowego życia i wyruszyła na szlak aby rozpocząć karierę jako poszukiwacz przygód. Avatar postaci do kryteriów wyboru oczywiście nie będzie należeć, ale również powinien być załączony do zgłoszenia.

Uwaga! Nie spoglądamy przychylnie na wszelkiego rodzaju udziwnienia. Nie przyjmiemy do sesji kultystów chaosu, mutantów, krwiożerczych psychopatów, czy sierot którym skaveny pożarły rodzinę. Tworzymy drużynę, której trzon ma przetrwać naprawdę długą kampanię i to działając wspólnie. Dlatego też zwyczajność i normalność postaci jest więcej niż wskazana.

Dopuszczamy możliwość by postacie graczy się znały już wcześniej i nie były po prostu przypadkowo połączone jedną przygodą.

Zakładamy, że zgłaszający się nie znają kampanii Wewnętrzny Wróg. Nie zamierzamy jednak wykluczać tych, którzy już w nią grali. Wymagamy jedynie, by nie psuli zabawy pozostałym graczom.

Gotowe zgłoszenia należy przesyłać na OBA nasze namiary PW.


 
Avaron jest offline