Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-08-2011, 20:35   #1
Parrot
 
Parrot's Avatar
 
Reputacja: 1 Parrot nie jest za bardzo znany
[Autorski Fantasy] W kleszczach Mrozu i Żaru

I
Prolog

Wyciąg z listu Jego Książęcej Mości Elmona, władcy lasu Leshoo
(...)W całym świecie, ani w Naramatu, ani w naszym księstwie elfów nigdy nie słyszano o podobnych zdarzeniach.
Miejmy nadzieję, że nasi potomkowie, jeśli takowi będą, smaku utraty Ładu nie posmakują.
Ślę ci ten list, władco Naramatu, z tego powodu, iż dziwne, niskie istoty, brodate, krzykliwe, znające naszą mowę i, zaprawdę, skore do bitki, wkroczyły w granice mego lasu. Po pierwszych utarczkach wysłałem tam gońców i posłów, którzy wrócili z dobrymi wieściami.
Nie, to nie żart, przyjacielu, ale krasnoludowie istnieją.
Tak, opowieści waszych babć i nianiek są prawdziwe.
Naramatu to silne państwo, lecz wieści, które przynoszą... krasnoludowie... (jak dziwnie brzmi w ustach teraz to słowo), i informacje od ciebie, mogą nakreślić nam obraz intrygi lub spisku jakiegoś czarnoksiężnika, barbarzyńcy lub kogoś innego.
Otóż, lodowi giganci, ci wielcy olbrzymi z brodami wiecznie pokrytymi szronem i śpiący na górach przebudzili się, niszcząc Ład, tak zaciekle wyznawany przez
waszych magów i moich druidów. Tak wiele poddanych odchodzi od naszej wiary, przechodząc do sekt Natury, Żywiołów i Magii. Zaczynam dostrzegać w tym jakby sens. Ład tak łatwo zniszczyć, a tak trudno odbudować. (...)
Przebudzenie gigantów, łączone z napadem smoków na nomadów i całkowite ich wyniszczenie, jak mówiłem, może stanowić początek jakiegoś spisku przeciw nam. (...)
Piszę ci także wieść, że podobno giganci przebudzili się o tej samej porze, w tej samej minucie i sekundzie, co smoki na południu.
Koniec fragmentu

II
O co chodzi?

Otóż, chodzi o to, że grupa najemników, bohaterów szlachetnych, chociaż może zdarzyć się łotrzyk lub ktoś, goniący za pieniędzmi i sławą, rusza w drogę.
Głównym celem grupy jest początkowo szukanie związku między smokami a gigantami, a potem, kto kryje się za całym tym zamieszaniem (tak, ktoś jednak się kryje).

III
Wzór Karty Postaci
Kartę Postaci na PW bardzo proszę. Kto pierwszy ten lepszy, ale oczywiście nie będę zwracał uwagi na idiotyczne, bezsensowne i napisane na "odwal się" Karty Postaci.

Imię: Imię postaci.
Wiek: Wiek.
Klasa: Wojownik, Czarodziej, Sekciarz, Druid, Łucznik, Łotrzyk, Bard. Objaśnienia niżej.
Rasa: Krasnolud, Elf, Człowiek. Oczywiście, Gnom i Niziołek także mogą być, kto powiedział, że w Naramatu nie ma takiego Shire, a w jaskiniach pod Leshoo nie ma Gnomów? Więc ta piątka ras do waszej dyspozycji.
Historia: Czyli, gdzie się urodziła postać, gdzie bywała, ogólnie, jej dzieje.
Ekwipunek: 5 przedmiotów, czy, jak kto woli, itemów. 2 bronie, dwie rzeczy użytkowe, np. jedzenie, picie, dodatkowe szaty, mikstury, narzędzia i jeden pancerz.
Znaki szczególne: Co więcej trzeba? Znaki szczególne Twojej postaci.
Umiejętności: 5 umiejętności. Nie trzeba wypisywać po kolei czarów, wystarczy: magia Żywiołów, Ładu itd. Objaśnienia niżej.

IV
Objaśnienia
Pozwólcie, że co do klasyfikacji zbroi, użyję systemu z World of Warcraft: Płytowa, Kolczuga, Skóra, Płótno.

Wojownik: zwykły wojownik. Barbarzyńca, berserker, włócznik, jeździec. Ta klasa ma wiele odmian. Zbroja płytowa. Miecze, topory, włócznie, szable, oszczepy. Klasa walcząca wręcz.

Czarodziej: czarodzieje mogą używać wyłącznie magii Ładu. Przez większość życia przebywają w Wieżach, lecz, po ukończeniu szkolenia, wędrują przez równe 10 lat po świecie. Zbroja płócienna. Kostury, kije, proce, różdżki. Klasa magiczna

Sekciarz (do wyboru: Natura, Magia, Żywioły): sekciarze wyłamali się z Ładu, poznając Magię, Naturę i Żywioły.
Zbroja płócienna. Kostury, proce, kije, sztylety. Klasa magiczna.

Druid: druid to elitarny odłam Sekty, skupiający się dokładnie wokół Natury. Nie walczą, lecz leczą, rozmawiają ze zwierzętami, mogąc namówić je do walki, ale traktując je na równi ze sobą. Zbroja skórzana. Kostury. Klasa wspomagająca.

Łucznik: łucznicy, od elfów po ludzi, strzelają z łuków, lecz niektórzy opanowali także sztukę wystrzeliwania bełtów z kusz. Kolczuga. Łuki, kusze. Klasa walcząca na dystans.

Łotrzyk: otwierający zamki łotrzyk potrafi wiele dobrego zdziałać dla drużyny. Potrafią rzucać nożami i walczyć dwoma ostrzami. Zbroja skórzana. Proce, sztylety, noże do rzucania. Klasa walcząca wręcz i na odległość.

Bard: minstrele, obieżyświaty i grajkowie wspomagają walczących szalonymi melodiami, działającymi orzeźwiająco i lecząca, lecz nie tylko. Zbroja skórzana. Sztylety, krótkie miecze. Klasa wspomagająca.

Czas na odrobinę magii!

Ład: wyznawany przez czarodziejów, to wszelkie zaklęcia i inkantacje, wytworzone z czystej energii.

Natura: ta magia główne leczy. Uczniowie Natury są lekarzami i uzdrowicielami.

Żywioły: to czyste czary bojowe: ogniste kule, gromy, lodowe sople, kamienne kolce, wodne tornada.

Magia: magowie, odróżniani od czarodziejów, są połączeniem wszystkich trzech wyznań. Leczą, walczą i znają czystą moc, lecz mają też własne specjalności, jak przywoływanie chowańców.

Umiejętności

Wybierzcie sobie pięć z waszej klasy.

Wojownik: Walka bronią białą, oburęczność, używanie tarczy, walka bronią drzewcową, walka bronią obuchową, szał bojowy, uniki, wojenny taniec, korbacz.

Czarodziej: walka broniami prostymi, magia Ładu, alchemia, strzelanie z procy, iluzje, oślepienie, uspokojenie, używanie magicznych przedmiotów, używanie różdżek.

Sekciarz: walka krótką bronią białą, strzelanie z procy, przywołanie chowańca, magia ognia, magia wody, magia wichru, czary ziemi, leczenie, hipnoza.

Druid: walka kosturem, rozmawianie ze zwierzętami, zaawansowane leczenie, medycyna, alchemia, charyzma, wytwarzanie bandaży, pierwsza pomoc.

Łucznik: strzelanie z łuku, strzelanie z kuszy, charyzma, struganie strzał, bezbłędne strzały, mistyczne strzały, podwójny strzał, sokole oko.

Łotrzyk: rzucanie nożami, strzelanie z procy, naprawa narzędzi, skradanie, uniki, zakładanie pułapek, perswazja, otwieranie zamków, używanie i wytwarzanie wytrychów.

Bard: pieśń barda, walka krótką bronią białą, gra na instrumentach, pieśń wspomagająca w walce, pieśń orzeźwiająca, pieśń ochronna (pieśń barda łączy te trzy piosenki), charyzma, perswazja.


VI
Inne info

Uff, ale się napisałem.
Więc, inne info. Potrzebuję około szóstki osób. To wystarczy do fajnej gry. Więc, proszę, wysyłajcie wasze Karty Postaci, i wczujcie się w klimat Leshoo, Naramatu i Gór Lodowych!

Nabór otwarty do 5 września. Minimalna ilość osób - 3, razem z MG. Maksymalna: 7. Dziękuję, zapraszam.
Sha'tere'enor!
 

Ostatnio edytowane przez Parrot : 21-08-2011 o 16:39.
Parrot jest offline