Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-08-2011, 19:06   #22
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Inaczej.
Gracz bierze klasę A ze zdolnościami C, B, D, Y.
Nie jest usatysfakcjonowany tym co ma. Dlatego bierze wariant A1, który wyrzuca C, B, D i daje X.
Nadal jest to klasa A, więc nie może jej multiklasować samej ze sobą --> nie może wziąć innego wariantu.
Dla klasy A (a więc i A1) istnieje ACF U, który wymienia zdolność Y na zdolność K. Wariant A1 wciąż ma Y w pakiecie, więc można wziąć U i zamienić Y na K.
U i A1 to zupełnie różne rzeczy, które mogą zostać połączone. U wymienia po prostu element A1 na coś innego.
Po prostu obie używają niefortunnie podobnych nazw.
Podobna sytuacja jest z Frightful Presence, które jest nazwą trzech różnych rzeczy (inwokacja, feat, cośtam jeszcze), generując różne efekty. Nic nie przeszkadza postaci posiadać wszystkie trzy na raz.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline