Cóż. Jak się chce "szaleć" z klanami spoza "jedynej słusznej grupy" to trzeba zapłacić.
Aby było jasne - bo taka wątpliwość się pojawiła w PW. Pokolenie VIII po prostu wpisujecie w kartę "nie płacąc" za nie punktami w cesze pozycji "pokolenie" (powinno tam być 5 kropek), ale równocześnie - nie wolno sobie tego pokolenia dalej obniżać. Podobnie "w bonusie" macie 1 kropkę mienia (środków) - czyli wasza postać otrzymuje skądś jakieś pieniądze - niezależnie kim jest i co robi. Tutaj można sobie spokojnie podnosić cechę wyżej (byle w granicach rozsądku) jeżeli komuś to pasuje do konceptu postaci...
PS. Proszę zaznaczać kropy kupione z punktów wolnych - ułatwi mi to liczenie.
W przypadku cech pozycji - zwłaszcza trzody, świty, kontaktów - proszę również określać kto to jest. Chcę po prostu uniknąć sytuacji kiedy kilku graczy będzie miało w kontaktach tą samą osobę, czy zostanę zaskoczony "wiernym kierowcą z karate i karabinem ze świty"...
Pokolenie VIII waszym postaciom daje w zasadzie tylko tyle, że mogą zużyć maksymalnie 3PK na turę zamiast 1...
Ostatnio edytowane przez Aschaar : 13-09-2011 o 22:39.
Powód: PS
|