Wątek: Nowy Cień
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-09-2011, 14:26   #36
chaoelros
 
chaoelros's Avatar
 
Reputacja: 1 chaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodzechaoelros jest na bardzo dobrej drodze
Hm... wspaniały pomysł, takiego klimatu szukałem. (chociaż z drugiej strony do 121 roku czwartej ery, w Śródziemiu nie powinno być żadnego elfa, no ale też strony odpływali na początku czwartej ery, a oni czasu nie liczą raczej)

Chętnie zrobię postać elfa łucznika. (rekrutacja trwa?) Kartę postaci prześlę wieczorem albo w nocy.

PS
Dodam że brałem udział w sesjach RPG w klimatach mediewalistycznych fantasy, lecz w forumowych sesjach nie mam doświadczenia(brałem udział tylko w dwóch). Tak więc przyjemnością przeczytam jakieś rady od bardziej doświadczonych użytkowników.




Karta Postaci(miałem chwilkę to wyskrobałem wcześniej niż planowałem)


Imię: Finnloss (Śnieżnowłosy)
Charakter: Bardzo życzliwy i otwarty. Uwielbia śpiewać choć ostatnimi czasy elfie pieśni pełne są melancholii i refleksji związanych z przemijaniem elfów.
Klasa: łucznik
Wiek: 617
Rasa: Elf
Wygląd: Wysoki (1.80) elf z długimi, prostymi i śnieżnobiałymi włosami. Od górnej połowy głowy włosy ma spięte, reszta włosów spływa w dół mniej więcej do przepony. Ma kilka długich, cienkich warkoczy. Oczy szare. Typowo smukła elfia postura. Brak zarostu.