Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-09-2011, 16:03   #31
Kelly
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Rozumiem Twoją idee Porfiriusz, jednak chyba fatalnie się do tego zabrałeś, co sam zresztą czujesz. Otóż, jeśli chcesz podać jakieś istotne bardziej naukowe fakty, które według ciebie są istotne dla klimatu grania to:
1. znacznie krócej.
2. obowiązkowo wciągaj graczy.
3. podaj te fakty podczas rozmowy, która obejmie także inne mniej naukowe szczegóły, gdzie nawet gracze przynudzeni nauką będą się chętnie wypowiadać. Można przecież podyskutować na temat siły tarcia podając przykład seksu.
4. można także traktować owe kawałki naukowe, jako krótkie wtręty do dyskusji, typu: omawiamy porwanie jakiejś pani profesor. Wśród istotnych dla graczy szczegółów dotyczących porwania można spokojnie przemycić trochę naukowych informacji. Ponieważ gracze będą brali pod uwagę, ze te informacje przydadzą się podczas śledztwa spoglądną na nie znacznie chętniej niż normalnie się to przydarzyło podczas sesji.
5. nie przeginaj co do nadmiaru wiedzy, raczej podrzucaj graczom takie tematy, jeśli zaś podejmą, wtedy kontynuuj, jak zresztą zauważyli to inni wypowiadający się.
6. patrz na reakcję graczy, przy czym nie posiłkuj się nawet, ze większości się podoba, zaś tylko niektórzy ziewają. Bowiem wspomniani ziewający na bank rozwalą sesję, nawet jeśli jest ich naprawdę niewielu. Dlatego jeśli widzisz znudzenie, ścinaj takie kawałki maksymalnie szybko.
 
Kelly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem