Moda 20-sto lecia międzywojennego jest pokrótce opisana
tutaj.
Nie wyobrażam sobie prowadzenia sceny w miejscu o którym nie mam kompletnie pojęcia.
Jeśli sesja nie jest jakoś szczególnie ukierunkowana, to informacje z gogle powinny w pełni wystarczyć.
Zauważę też, że przesada nigdy nie jest wskazana. W opisie scenerii należy zwrócić uwagę graczy na istotne szczegóły (nie ważne z jakiego powodu istotne) - zalewając graczy mnogością detali sprawimy, że będą jak małe dzieci zagubione w hipermarkecie.
Nie należy też używać terminologi graczom nie znanej. Jeśli chcemy coś klimatycznie powiedzieć, opisać, wcześniej (w poprzedzającej scenie/scenach) należy użyć tego "zwrotu" w takiej formie, z której jasno będzie wynikało jego znaczenie. Nie należy też przy tym robić z siebie chodzącej encyklopedii, dodatkowe formy mają dodać wyrazu i klimatu rozgrywce, nie zaś wykazać jak gracze mało wiedzą o danej epoce czy idei.