Przykład umiejętności i perków różnych dyscyplin: Ksenomanta umiejki podstawowe dla dyscypliny:
czytanie/pisanie:
czytanie/pisanie magii:
matryca (zapamiętane proste czary gotowe do rzucenia) :
rzucanie czarów:
tkanie wątków (tworzenie czaru w matrycy):
przerażanie:
wielo-matryca (zapamiętane skomplikowane czary):
prowokacja:
powstrzymanie istoty: perki :
zawładnięcie nad osobą:
spojrzenie astralne:
rozmowa z cieniami:
nadnaturalny unik:
widzenie życia:
pancerna matryca:
stworzenie cienia: Łucznik/Strzelec umiejki podstawowe dla dyscypliny:
broń strzelecka:
mistyczny znak (taki celownik):
unik:
broń miotana:
sprint:
zachowanie równowagi (np. odrzut):
mierzony strzał (snajper): perki :
Ognista strzała:
rykoszet:
przewidywanie ciosu:
przywołanie strzał/kul:
sokole oko (niemożliwy strzał, zwiększenie zasięgu o..): Fechmistrz umiejki podstawowe dla dyscypliny:
broń biała:
manewr:
prowokacja:
unik:
zachowanie równowagi:
broń miotana:
riposta:
przewidywanie ciosu: perki:
wyzywający/uwodzicielski śmiech:
niesamowity unik (np. uniknięcie pułapki):
druga broń:
rozbrojenie:
znajomość taktyk:
Zagadanie: Kawalerzysta umiejki podstawowe dla dyscypliny:
broń biała:
unik:
szarża:
więź ze zwierzęciem (poziom wytresowania, czas):
woltyżerka:
utrzymanie się w siodle:
atak z wierzchowca:
atak z podjazdu: perki:
rozkaz empatyczny:
wspólna krew:
obrona obrotowa:
Co do drugiego pytania Arvelus: wyszkolony garncarz się nie zakwalifikuje, więc raczej ta druga opcja.
__________________ "His name is Dr. Roxso..., he's a rock'n'roll clown, he does cocaine..., I'm afraid that's all we know..." |