| Uwaga Uwaga! Reaktywacja Larpów w Pubie Kazamaty - Nowość wstęp za Free!
oraz kolejna edycja Turnieju Warhammera 40.000 LARP planowany na 11.12.2011 w Pubie Kazamaty
Prowadzenie: Kidan
Zapisy/szczegóły: larp.kazamaty.com.pl • Zobacz wątek - Neuroshima - Ashville DHL Base - zajawka i zapisy.
Wstęp za darmo!
Turniej planowany na 18.12.2011 w Pubie Kazamaty
Prowadzenie: NightCrawler & Kokos
Zapisy/szczegóły: larp.kazamaty.com.pl • Zobacz wątek - Turniej Kazamaty Grudzień 2011
Wpisowe 10 PLN przeznaczone na nagrody! LAPR Neuroshima
Zajawka skrótowo - zapraszam na forum larpów kazamatowych tam znajdziecie również fotki wrzucone przez Kidana Cytat:
Asheville w stanie Karolina Północna słynęło z kilku rzeczy, które nie miały już teraz żadnego znaczenia w Zasranych Stanach. Teraz nie miało specjalnego znaczenia, ze kiedyś okrzyknięto to miasto jednym z najpiękniejszych w USA... Jedyne co miało teraz jakieś znaczenie to fakt, że wszystkie drogi w Karolinie Północnej prowadziły do Asheville. Kiedyś jakiś durny ekolog wpadł na cudowny pomysł i północna część stanu stała się w zasadzie jednym wielkim Lasem Państwowym. Więc, aby przejechać gdziekolwiek na północ i zachód trzeba było przejecheć przez Ashville lub nadłożyć kilkaset kilometrów do Atlanty. Kurwa. Zresztą te pieprzone lasy też nie zamierzały wymrzeć tylko rosły sobie jakby nigdy nic. I tak na dobrą sprawę to diabli wiedzieli co w tych lasach siedzi.
Kolejne kilometry autostrady uciekały pod nogami. Dobrze, że chociaż było chłodno, a Słońce nie wychodziło zza chmur - można było zapomnieć na chwilę o pragnieniu. Zostało jakieś pół manierki, łyk co 10 kilometrów to daje...
.
Reszta wisiała jeszcze na rdzewiejącym słupie:
DHL Logistic Hub
Brevard Road 110
Asheville
Prawdopodobieństwo, było małe, ale może w tej bazie znajdowało się coś co nie było wyszabrowane? Zresztą... miasto, tam musiało być miasto.
*****
Zabudowania bazy przeładunkowej były widoczne z daleka. Kilka potężnych magazynów z śluzami ładunkowymi wyglądało na nietknięte przez czas. Dopiero po bliższym przyjrzeniu znacznie traciły
.
W pobliżu była niewielka rzeczka i przynajmniej pragnienie udało się ugasić. W pobliżu pachniało spalenizną, a dokładniej spalonym mięsem. Ciekawość to podobno pierwszy stopień do piekła, ale - w tym miejscu w tym czasie, wszyscy od dawna siedzieli w piekle...
.
Wielu pewnie by się posrało na ten widok, ale do tego trzeba by jeszcze mieć czym się posrać. Ognisko było sporych rozmiarów i na pewno nie zawierało jednego trupa, dziesięć... może piętnaście...
Za drzewami zamajaczył sklepowy napis i ciekawość zwyciężyła strach.
.
Dopiero wewnątrz zorientowałeś się, że ktoś jeszcze tutaj jest.
--------------------------------------------------------------------------
Postacie Graczy:
Nie ma wielkich ograniczeń dla postaci graczy, jeżeli ktoś chciałby stworzyć postać sam. Jednak ponieważ jest to LARP koncept powinien skłaniać się bardziej ku cechom socjalnym i interakcjom niż ukazywaniu swojej aspołeczności.
Zasady tworzenia postaci są bardzo proste:
A) Jest sześć cech: siła, zręczność, budowa, inteligencja, mądrość i charyzma. Każda z tych cech startowo ma wartość 6 i jest 35 punktów do rozdania, ale żadna z cech nie może przekroczyć 17. Statystyczny człowiek ma cechy na poziomie ok. 10.
B) Określ profil postaci:
- fizyczny (wojskowi, gladiatorzy, etc) gdzie cechami wiodącymi są siła i budowa (minimum cechy 12),
- mentalny (mechanicy, technicy, etc) gdzie cechami wiodącymi są zręczność i inteligencja (minimum cechy 12),
- socjalny (lekarze, szamani, etc) gdzie cechami wiodącymi są mądrość i charyzma (minimum cechy 12).
C) Zaproponuj profesję i wybierz jedną cechę z tej profesji.
D) Wybierz umiejętności (z systemu lub własne) zgodne z profilem i profesją. W ilości dowolnej, ALE: na umiejętności można wydać 27 punktów w skali od 1 do 5. Na jedną można wydać 7. Naprawdę od was zależy czy wasza postać będzie wszechstronnym ignoratem z masą jedynek czy wartościowym towarzyszem na czymś się znającym.
E) Wybierz sobie 10 gambli.
F) Napisz kilka zadań o charakterze postaci. I dorzuć jakieś imię, nazwisko, pseudonim.
Jeżeli masz problemy, stawiasz pierwsze kroki, etc to zajmij się tylko punktami A,B i F możesz się również przymierzyć do punktu D.
Poniżej lista stworzonych przeze mnie postaci
Edgar Tramp - M - pastor nowej ery
Amanda Wade - K - medyk
Mike Calahan - M - negocjator
Robert Arden - M - ganger
Sisi - K - technik
Thomas Anderson - M - nomad
Norman Fisher - M - chemik
Damien Lutner - M - szaman
Adam Digio - M - najemnik
James Impela - M - wojownik autostrady
Postacie - wszystkie - z dowolnych powodów pojawiają się w bazie logistycznej i - ważna uwaga - nie znają się. Jeżeli będzie więcej niż 8 graczy zacznę się zgadzać na znajomości i pary postaci.
--------------------------------------------------------------------------
Technikalia LARPa:
Minimalna ilość graczy 10.
Koncepty postaci proszę na maila kidan@os.pl lub PW. Pytania i dyskusje w tym wątku, a zapisy poniżej.
Konstrukcja scenariusza jest nastawiona na "swobodne odgrywanie" i realizację celów indywidualnych. Im graczy będzie więcej tym świat będzie pełniejszy. Gramy w rdzawej rdzy, więc ilość nabojów, gambli, innych cudów będzie bardzo ograniczona. Zakładam, że złotówki polskie można będzie wymienić na lokalne dhlki, które będą jedyną walutą w strefie gry (po grze rzecz jasna zamieniamy z powrotem).
Kilka zasad (o których pewnie wszyscy wiedzą):
Poza wszystkimi zasadami wypisanymi TUTAJ wymagam od graczy dwu rzezy: myślenia i uczciwości. Wszystkie zadania skonstruowane są tak, że można je wykonać bez kantowania. Można zadania również wykonać na kilka sposobów - tylko od Graczy zależy jaki sposób wybierzecie. Oczywiście, niektóre zadania wykluczają się, ale celem zabawy nie jest przecież odfajkowanie listy “questów”...
Stroje - oczywiście się przydadzą. Planuję mały konkurs strojów z nagrodami, więc myślę, że będzie o co powalczyć (będą wartościowe gamble).
Teren Gry zostanie podzielony na kilka sektorów:
- Spacerniak to sklep, w którym startuje większość postaci;
- Duży Danceflor to magazyn DHL.
- Mały Danceflor to "Szulernia u Mola" - knajpa, bazarek i ...
- Palarnia to przejścia, klatki schodowe i ulice w okolicy. Z założenia tutaj Gracze nie powinni przesiadywać.
- Sala pod Szkieletem - zmiennie - tylko niektóre postacie coś mają tam do załatwienia... Więc nie róbcie tam tłoku.
Jest to oczywiście rozpiska wstępna i w zależności od ilości graczy teren będzie większy lub mniejszy. Jeżeli będzie 10 osób - to powiedzmy sobie szczerze cała akcja może się rozegrać w jednej sali... Podobnie Szulerni może nie być, jeżeli graczy będzie niewielu.
Postacie Graczy dostaną "bonus" tuż przed grą. Każdy z graczy wylosuje sobie cztery dodatki. Trzy przez rzut kością i jeden z woreczka (jak będzie więcej osób, to tego bonusa nie będzie znał nawet MG, bo nie musi).
|
__________________ Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.
Ostatnio edytowane przez Nightcrawler : 24-11-2011 o 15:49.
|