Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-11-2011, 21:23   #9
Nightcrawler
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
18.12 Turniej Parowy WH40K Kazamaty

Data: Niedziela, 18.12.2011
Miejsce: Pub Kazamaty, Kraków ul Dietla 50
Sędzia Główny: Paweł 'NightCrawler' Rachwał
Limit miejsc: 14 par
Organizator: Vanaheim.pl

Zasady:

1. Turniej parowy na 750 pkt (na gracza), Foc Dzielony :
Gracz 1 (trzon armii): 1 HQ 1-3 Troops 0-3 Elite 0-1 Fast
Gracz 2 (wsparcie) 0-1 HQ 0-2 Troops 1-3 Heavy 1-2 Fast
Zakaz dublowania slotow HQ, Fast, heavy, elite i triplowania slotów Troops (chyba że w danej armii jest jeden wybór w sekcji)
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa).
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne oraz Codex: The Lost and The Damned by Sztab.
4. Zabronione Imperial Armour.
5. Jednostki powinny być reprezentowane przez oryginalne (GW bądź alternatywne) figurki, dopuszczamy proxy w granicach rozsądku [Predator bez wieży jako Rhino, Kalarepa jako Mycetic Spore - z braku org. modelu].
6. Gramy na stolach 48"x48"
7. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP. Gramy na 5ed.
8. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
NOWOŚĆ: prosimy o przesyłanie rozpisek na adres turnieje.kazamaty@gmail.com
Osoby które do 15 grudnia prześlą swoje rozpiski otrzymają +3DP do wyników turnieju

10. Armie nie muszą być pomalowane, ale jest to bardzo mile widziane.
11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary drużyn, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.
13. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
14. We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia. Zabicie przeciwnikowi 75% modeli jest warte 300VP. Przy obustronnym rozbiciu żaden z graczy nie dostaje punktów.

15. Misje:

Bitwa 1:
Anihilacja
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 6 tur,7 na 4+
Zasady dodatkowe: Rozbicie warte 1500 VP


Bitwa 2:
Hej, tam są! Dawać Drani! To oni ponoć ustawili wyniki meczu! Za Imperatoraaaaa!

Cel: Celem jest ubicie HQ przeciwnika i najdroższej jego jednostki (VP razy 3) VP za jednostki społowione, rozbicie warte 600 VP

Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry: 6 tur


Bitwa 3:
Chopaki! Uni myślom, że nam zajmom nasze boisko! Ale My siem ich nie boimy, My som mocniejsze chopaki, idziemy na boisko i sklepiemy ich po ryjach. Bedziemy, siekać, mucić, walić i gryść - Boisko będzie nasze - WAAAAAAAAAGH!

Rozstawienie: Spearhead, Ćwiartki
Długość gry: 6 tur
Cel: Ppzejąć kontrole nad największą ilością znaczników. Na środku każdej ćwiartki znacznik (250VP) oraz jeden główny na środku stołu (500VP). Środkowy znacznik można zająć jeśli posiada się przynajmniej jeden znacznik ze ćwiartek. Piechota może zajmowac znaczniki (nie tylko troopsy). w promieniu 6" cali nie może być wrogiej jednostki. Znacznik uważa się za zajęty jeśli piechota znajduje się 1" od niego. Jeden oddział może zajmować jeden znacznik.

Tabela punktowa:

10 : 10 - 0-299
11 : 9 - 300-599
12 : 8 - 600-899
13 : 7 - 900-1199
14 : 6 - 1200-1499
16 : 4 - 1500-1799
17 : 3 - 1800-2099
18 : 2 - 2100-2399
19 : 1 – 2400-2699
20 : 0 - 2700+


Czasówka:

16:00-16:30 zapisy
16:45-19:00 1 bitwa
19:15-21:30 2 bitwa
21:45-23:00 3 bitwa
23:20 Ogłoszenie wyników

Kwestie organizacyjne: Na turnieju są przewidziane nagrody, wpisowe wynosi 10 PLN i będzie w pełni przeznaczone na nagrody (plus bonus od organizatora), . Zgłoszenia - larp.kazamaty.com.pl • Strona główna forum lub Strona Krakowskiego Klubu Gier Bitewnych -- Legion -- lub turnieje.kazamaty@gmail.com

Nie obowiązuje już opłata 5 PLN za wejście na Wieczór Fantastyki - piwo i napoje dla uczestników w regularnych cenach

Turniej zgłoszony do Ligi jako Turniej Lokalny.
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.

Ostatnio edytowane przez Nightcrawler : 29-11-2011 o 20:39. Powód: Zmiana scenariusza nr 1
Nightcrawler jest offline