Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-11-2011, 21:32   #11
Pruszkov
 
Pruszkov's Avatar
 
Reputacja: 1 Pruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumny
Jeszcze rekrutka trwa? Tzn. niby do 5 miało być, ale kto tam wie . Jeśli trwa, to chętnie się zgłoszę (o ile mnie przyjmiesz, bo niestety już mnie znasz ), nawet mam pomysł na postać. Tylko mam kilka pytań. Po pierwsze, jak bardzo nasze postacie będą zaangażowane w historię? Tzn. opłaca się tworzyć rozbudowaną historię postaci, czy raczej wątki z KP zostaną pominięte?
Po drugie - w jakim stopniu google doc będzie wykorzystywany? Fajnie by było, gdyby gdzieś tam był, np. przy walkach.
Po trzecie - w jaki sposób będzie się rozgrywało sytuacje sporne? W poprzedniej mojej sesji miałem wrażenie, że "i tak przeżyjemy", bo chyba (choć mogę się mylić) wszystko było zależne od MG i nie chciałbym tego powtarzać.
No i ostatnie: gracze będą mieli szansę opowiedzieć coś o sobie przed sesją (czy coś w tym stylu)? Tak, żebyśmy wiedzieli coś więcej na początku gry, poza imionami. Rozumiem, że dopiero się spotykamy, ale przecież nawet na pierwszy rzut oka można rozpoznać, że Grzegorz ma tik nerwowy, Maciek paskudną mordę, a Marek to w ogóle non-stop wygląda, jakby kogoś chciał zabić .
A co z realizmem? Realizm absolutny? To by było fajne .
Pozdrawiam.

PS. No i moje ulubione - jaki jest czas odpowiedzi na posty?
 
Pruszkov jest offline