Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-12-2011, 15:10   #48
-2-
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Chyba się udało...

Namiętności:

Cel:
Zobaczyć, czego jeszcze żaden człowiek przed nim nie widział (nie licząc towarzyszy doznania) - jak najwięcej cudów wszechświata.

Powinność:
Jako byłemu Legioniście o lekko idealistycznym usposobieniu, młodemu francuzowi Legion wymurował we łbie kodeks legionisty, ucząc go żyć z wieloma złymi nawykami. Choć Vincent wyzbył się większości znienawidzonych, do dziś uważa się za Legionistę (jak Legion by sobie życzył) i wciąż przestrzega najgorszego podpunktu kodu: lepiej zginąć niż się poddać. Francuz w dramatycznej sytuacji nie złoży broni i będzie wolał raczej walczyć do śmierci. Jedyne sytuacje w których to rozważy to gdyby jego opór mógł zagrozić życiu osób trzecich. I wtedy najpewniej wolałby dać im chwilę na oddalenie się i poddanie zanim wznowi bój do ostatniej kropli krwi...

Pragnienie:
Znaleźć i zorganizować grupkę kilku odpowiednich osób (kilku kandydatów czeka na ziemi lub służy na drugim rzucie kontaktu) i założyć zaczątek kompetentnej działalności ochroniarstwa lub prywatnej firmy wojskowej, stawiającej znak równości między zachowaniem względów etycznych a świetlaną przyszłością spółki i klientów.

Dyscpliny:

Cytat:
Napisał Lichtenstein Zobacz post
Dyscyplina: Spokojny pod ostrzałem - te wszystkie godziny uciążliwych treningów służyły jednemu: sprawieniu, byś przestał panikować, tylko dlatego że wokół umierają ludzie i przeciwnik ma miażdżącą przewagę. Te bajery działają kiedy strzelasz z pistoletu maszynowego, karabinu, lub karabinu automatycznego.
1: Jeśli w danej rundzie tylko atakujesz, ale wypadnie ci nadmiarowy zestaw, traktuję go retroaktywnie jako udany test wypatrywania. Jeśli nie mam Ci do powiedzenia zupełnie nic, co mógłbyś ciekawego zobaczyć, zdradzam który oponent wydaje się być najgroźniejszy.
2: Pierwsza pomoc, unik, ocena sytuacji taktycznej, prowadzenie pojazdu, bezpośrednia pomoc towarzyszowi. Jeśli chcesz zrobić jedną z tych rzeczy razem ze strzelaniem, nie zabieram ci kostki z puli za multiakcję.
3: Jeśli strzelasz, nie tracisz z zestawu kostki dlatego, że ktoś Cię wcześniej trafił.
4: Wyciąganie, chowanie, przeładowanie broni jest dla Ciebie tak odruchowe, że w żaden sposób nie będzie się odbijało na tempie innych czynności. Jeśli kogoś skutecznie zaatakujesz, możesz retroaktywnie szepnąć na uszko MG, że jednak atakowałeś kogoś innego, jeśli stał nie dalej niż 3 metry od pierwotnego celu.
Perki:

Cytat:
Napisał Lichtenstein Zobacz post
Drzemka żołnierza (1) - za ścianą hałasuje turbina? Okop trzęsie się od ognia wrażej artylerii? Jeszcze trzy godziny musisz stać na baczność pod tym durnym pomnikiem? To nic, bo nauczyłeś się ekspoloatować każdą chwilę, kiedy wreszcie możesz się na chwilę zdrzemnąć. Turlając ciało+wigor, możesz zasnąć i ignorować wszystko, co bardzo by chciało Cię obudzić - poza fizycznym bólem.

Nie mam czasu umierać (5) - Po pierwsze, dostajesz wszystko co zapewnia nie do zdarcia. Po drugie, zapełnienia głowy lub torsu lekkimi ranami po prostu nie zauważasz.
Generalnie ostatecznie poszedłem w coś bardziej pasującego na postaci wzorując się na propozycji do "Za mundurem" na dwa sposoby - wybrana... grupa społeczna (najpewniej też płeć...) oraz znoszenie trudności czy +1 kostka). Proszę o komentarz.

Piwo z mordercami (1) - Większość dorosłego życia spędziłeś trenując, śpiąc, jedząc, dostając wycisk, odnosząc rany, narzekając i myjąc się z wieloma kryminalistami, częstokroć wysokiego kalibru, nierzadko uciekających przed ciężkimi wyrokami. Wiesz czego się po nich spodziewać i swobodnie przebywasz w tego typu towarzystwie, rozumiesz także, czego na pewno nie robić. Olewasz aplikowane przez MG trudności do testów w kontaktach z przestępcami wynikającego z faktu, że nie jesteś jednym z nich.

Cechy i umiejętności:

Ciało: 3
- atletyka 3
- wigor 4
- wytrzymałość 5

Koordynacja: 4
- broń palna 4
- skradanie 3
- uniki 2
- wspinaczka 1

Zmysły: 2
- wzrok 3

Urok: 4

Dowodzenie: 1

Wiedza: 1
- taktyka 3

Kampania:
- terytorium 1

EDIT:

Tropby, zapraszam na doc'a na wewnątrzsesjowe p...rawienie o tyle Maryni. :P
 

Ostatnio edytowane przez -2- : 09-12-2011 o 18:39.
-2- jest offline