Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-12-2011, 23:00   #7
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
W odpowiedzi na zapytania tworzących postać:

Przy zakupie dobrodziejstw wszystko, co ewentualnie wykupicie tyczy się rzeczy/osób poza Dariusem.

Wszystko co przysługuje wam z tytułu bycia współudziałowcem macie za darmo i nie musicie tego zapisywać.

Przykład: Jeśli wykupicie majątek bądź gotówkę, to będą to rzeczy poza "spółką", czyli fundusze prywatne i jakiś drugi biznes/majątek działający w tle.

Jeśli weźmiecie kontakty, to nie będą to wasi znajomi/podwładni z załogi tylko osoby spoza.

I tak dalej.

Wyjątkiem są tu może "częste podróże", które należy normalnie wykupić jeśli chce się posiadać sensowną wiedzę na temat planet, wychodzącą poza wygląd spelun przy portach kosmicznych

Jak już przy tym jestem, to wspomnę o umiejętnościach, które często są pomijane, a w tej kampanii mogą się przydać:

1. Kierowanie pojazdami lądowymi/kosmicznym - jeśli chcecie sami korzystać z pojazdów. Niektórzy z waszych pomagierów mogą was wozić (w zależności od tego kim będą), ale raczej nie będą tego mieli na wysokim poziomie.

2. Sztuka wojenna - artyleria pokładowa - do broni wbudowanej w pojazdy, do której nie starczy wycelować i odpalić. Wiadomo, trza znać się na kątach opadania, wektorach i innych bajerach.

3. Sztuka wojenna - materiały wybuchowe, sztuka wojenna - taktyka wojskowa - wiadomo. Bez tej drugiej da się sensownie walczyć, jednak posiadanie jej pozwala na koordynowanie działań wielu licznych grup na polu bitwy. Specjalista dowódca powinien ją mieć. Bez pierwszej da się używać granatów (rzucanie), ale niczego bardziej wyrafinowanego.

4. Umiejętności społeczne - przywództwo - tylko dla naprawdę dużych zgromadzeń, do małych oddziałów starczy tańsze i uniwersalne "wywieranie wrażenia".

5. Skafandry kosmiczne - można ich używać i bez tej umiejętności, jest ona tylko dla specjalistów, którzy dzięki niej mają niższe minusy.

Jeśli chcecie wszczepy/psi/modyfikacje genetyczne lub rytuały kościelne to uderzcie do mnie, wytłumaczę dodatkowe zasady przy tworzeniu takiego bohatera. Nie jest to jednak tanie
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 16-12-2011 o 08:25.
Tadeus jest offline