Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-01-2012, 19:22   #2
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Podsumowanie
1 grudnia - 15 stycznia


Dla początkujących:
D&D
Neuroshima
Warhammer
Mag: Wstąpienie
Wampir: Maskarada


Systemy/settingi:
7th Sea
Atlantis: The Second Age
Conspiracy X
DnD +
- 3,5
--- poziom 5-7; Faerun
- GCA
Gasnące Słońca (Fading Suns) +
- tylko przygodówka
GURPS
- mniej więcej 9-10, może 11 techlevel
Gwiezdne wojny +
Kryształy Czasu +
L5K
Monastyr +
Przebudzenie Ziemi (EarthDawn) ++
ShadowRun
Świat Mroku
- (n) Geist
- (n) Odmieniec: Zagubieni (Changeling: The Lost) ++
- (n) Wilkołak
- (s) Mag - sesja obracająca się wokół (np.) Wyższych Światów
- (s) Odmieniec: Śnienie (Changeling: The Dreaming)
- (s) Rodzina Wschodu (Kindred of the East)
- (s) Wampir: Maskarada
- Wampir
TES (The Elder Scrolls)
Toon
Warhammer
- dla postaci już znanych i wpływowych
Warcraft
Wiedźmin
Zew Cthulhu (w konwencji bardziej thrillera niż klasycznej opowieści grozy)



Gry/filmy/książki:
Animaniacy
Assassin's Creed
Gra o Tron
GTA 4//Vice City//San Andreas
Jurassic Park//Indiana Jones//Uncharted
Original War
podróże międzywymiarowe w atmosferze TL12^ (TL13 z ramki Ultra-Tech)
remake filmu (zmodyfikowanego na potrzeby nowych postaci, z nowymi/alternatywnymi wątkami) - Crazies z 2010; King Kong z 2005; Rec z 2007; SinCity z 2005; Strange Days z 1995
Siewca Wiatru
Sługa Boży
Star Trek
świat Eragona
świat inkwizytora Mordimera Madderdina (Piekara)
świat Siewcy Wiatru czy Zbieraczy Burz (Kossakowska)
uniwersum komiksów IMAGE / TOP COW
uniwersum Marvela +
złoczyńca w Gotham City (tym z serialu animowanego/komiksu)


Inne:
damy oraz gentlemani za czasów królowej Wiktorii, może być WoD'owo
jednolinijkowa +
klimat modernwarfare
klimat splinter cell
klimat średniowiecza (elementy polityki, może nawet ekonomii)
klimaty Blade'a, Underworlda, Nocarza
Magia i Miecz w Kosmosie
piraci
- z robieniem "arr", bujaniem na żyrandolach i dość szybką akcją
Polska, lata 89/91, jako ubecy przed, w trakcie i po weryfikacji; z naciskiem na motyw weryfikacji
postapo (bez mechaniki)
przenikanie światów na zasadzie elfów, faerie, goblinów etc. we współczesnym świecie
przygodowe "płaszczo-szpady", z naciskiem na intrygi dworskie (lub dowolne inne) w konwencji bardziej interakcyjnej, a mniej rąbankowej
sesja humorystyczna w współczesności (najlepiej Anglia, aż się prosi o Monty Pythona)
storytelling (z lekką domieszką mechaniki)
survival (z naciskiem na psychikę) +
western
 
Kerm jest teraz online