Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2012, 19:29   #86
Pinhead
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Pinn kto wie. Może faktycznie masz rację.

Nie ma takiej deklaracji w postach, ale rozumiem, że czekacie na rozwój wypadków. Tak? Czy może jednak zakradacie się na lotnisko?

Co do twojego pytania Pinn, to dla mnie CP2020 to taki wybuchowy miks. Ten system nadaje się idealnie do prowadzenie sensacyjnych sesji. Zarówno tych poważnych, gdzie rzeczywistość mocno kopie graczy po tyłkach, jak i tych bardziej filmowych, gdzie mamy iście hoolywoodzkie akcje.
Jeżeli chodzi o świat, to wszystko zależy od tego dla jakich postaci jest scenariusz. W naszym przypadku obie postacie są mało techniczne i raczej nie przepadają za nowinkami technicznymi. Dlatego też w sesji cyber gadżety pojawiają się stosunkowo rzadko.
Gdybym prowadził dla netrunnera i jakiegoś dopakowanego wszczepami solosa, byłoby zapewne inaczej.
Wizję świata dopasowuje więc do postaci. Są oczywiście pewne elementy wspólne. Bezkompromisowe, nastawione na zysk korporacje, bieda i twarde życie na krawędzi, dwuznaczna moralność (zarówno BG, jak i NPC-ów).
Podsumowując zależnie od klimatu sesji, postaci graczy i efektu jaki chce uzyskać, staram się uwypuklić inne elementy cyberpunkowego świata.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline