Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-01-2012, 18:43   #1
Pinhead
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
[Komentarze] "Morskie opowieści"

Czołem wszystkim!
Zaczynamy zatem naszą wyprawę. Mam nadzieję, że to co wam zaproponuje przypadnie wam do gusty i będziemy się razem dobrze bawić.
Na początek kilka podstawowych zasad obowiązujących w czasie gry.
- dialogi zaczynamy od myślnika, a myśli kursywą, imiona postaci można, ale nie trzeba pogrubiać (jak komu wygodniej);
- prosiłbym byście uzupełnili KP w panelu sesji oraz zawarli w niej ostateczną listę ekwipunku; To jest ostatnia szansa na zamianę lub dokupienie/dopisanie czegoś;
- tempo sesji to 7 dni dla was od mojego postu i 1-2 dni dla mnie. Jeżeli uda się wam skończyć przed czasem to i ja postaram się szybciej wyrobić.
- prosiłbym o informowanie o niemożności postowania; nie chodzi o usprawiedliwienia jak w szkole, ale o zwykłe info w stylu “przepraszam, ale nie dam rady wrzucić postu w tym tygodniu. Moja postać zrobi to i to”. Takie info bardzo ułatwi życie mnie i współgraczom.
- Za dwukrotny brak postu (bez info) będę usuwał z sesji;
- gdy ktoś korzysta z jakieś umiejętności/czaru/zdolności na dole postu pod kreską niech napisze, co to za umiejętność/czar/zdolność.
- google doc; uważam, że nie jest on konieczny do prawidłowego funkcjonowania sesji (choć może być użyteczny); To od was zależy, czy taki się pojawi, czy nie. Określcie się, co wolicie.
Mój warunek jest tylko taki, by dialogi i akcje w docu nie spowalniały sesji;
To chyba wszystko. Jeżeli o czymś zapomniałem na pewno dopiszę.


A teraz kilka słów o pierwszym poście.
Wypływacie z Athkatli wczesnym rankiem. Aklimatyzujecie się w waszej kajucie, poznajecie towarzyszy podróży oraz załogę. Opis najważniejszych NPC-ów umieszczam poniżej. W opisie są zawarte informacje, jakie mogliście zdobyć. Niekoniecznie muszą być one prawdziwe, więc uważajcie z ich wykorzystywaniem.
W pierwszym pości opiszcie swoją postać oraz jej pierwsze czynności na statku.
Do wykorzystania macie czas do wczesnego popołudnia, czyli pierwszego posiłku. Wszelkie rozmowy, zwiedzanie okrętu jest jak najbardziej na miejscu.
Poniżej umieszczam też poglądowe mapki oraz opis najważniejszych pomieszczeń na statku.
Życzę weny i dobrej zabawy wszystkim.


STATEK
“Czary Gryf” to galoen, czyli potężny czteromasztowy okręt przeznaczony do przewozu dużej ilości towarów. Oto dwie przekroje pokazujące ogólny rozkład pomieszczeń na okręcie.
Opis pomieszczeń:
- Mostek - znajduje się na górnym pokładzie, to miejsce, gdzie urząduja bosman lub kapitan, stąd dowodzą załogą i kierują okrętem.
- Ster - znajduje się poniżej mostka, ale nad głównym pokładem. Niewielkie podwyższenie, gdzie króluje sternik. Znajduje się tu też jeden z masztów.
Główny pokład - miejsce, gdzie znajdują się podręczne rzeczy, liny zastępcze, broń ułożona i zabezpieczona przed poruszaniem się, dwie szalupy. To tutaj toczy się głównie życie na statku. To tutaj marynarze odpoczywają w krótkich przerwach pomiędzy kolejnymi pracami;
Gniazdo 1 i 2 - dwa punkty obserwacyjne umieszczone na szczycie dwóch największych masztów. Zawsze przynajmniej w jednym z nich znajduje się jakiś załogant.
Kajuty kapitana i bosmana - zamknięta dla ogółu część statku znajdująca się pod mostkiem. Dostępu do niej broni cały czas dwóch półorków.
Kajuta mieszkalna wspólna - znajdują się takie dwie na okręcie. Mniejsza (w której ulokowano was) oraz większa dla reszty załogi.
Mesa - duże pomieszczenie ze stołami, służy główni do wspólnego spożywania posiłków, ale także do spędzania wolnego czasu.
Szpital - miejsce separacji chorych i rannych marynarzy;
Kuchnia - to wiadomo.
Magazyny - mniejszy, gdzie ulokowano żywność i zapasy wody pitnej oraz większy (znajdujący się na najniższym pokładzie) do przewozu towarów. Obecnie większy magazyn jest zamknięty.
Kabestan - tu sprawa chyba też jasna.

MAPKI
http://www.tlucretius.net/FurryPirates/cutaway.jpg
http://www.stephenbiesty.co.uk/jpegs/bigGalleon.jpg

POSTACIE NIEZALEŻNE
Kapitan Tanil Lanthis
Elf, dowodzi Czarnym Gryfem. Jest wyniosły, pewny siebie i słynie z surowości wobec swojej załogi. Nienawidzi jak ktoś podważa jego zdanie lub rozkazy. Ubiera się bardzo elegancko. Na ramieniu nosi często papugę, swojego pupila.
http://images.community.wizards.com/...a.png?v=137700
Bosman Thort Ragar
Łysy, potężnie zbudowany mężczyzna, człowiek z gęstą rudą brodą. Prawa ręka kapitana i postrach załogi. Niepokornych i krnąbrnych marynarzy chłoszcze biczem. Większość go nienawidzi, ale cenią za wiedzę, doświadczenie i siłę charakteru.
http://4.bp.blogspot.com/_funRvZcVES...arfWarlock.png
Kucharz Ralf
Niziołek, bardzo sadystyczny typ, znęca się nad kuchcikami i każe ich za byle co. Dlatego nigdy nie ma chętnych do pomocy w kuchni. Mimo to świetnie gotuje, choć chodzą różne legendy o tym, co ładuje do kotła.;
http://fc08.deviantart.net/fs26/f/20...945b9657f8.jpg
Nawigator Elissa Ulthaarin
Półelfka, srebnowłosa, dumna i pewna siebie, nie daje sobie pluć w kaszę, bardzo twarda i męska. Ponoć świetnie walczy i jest bardzo silna. Często przebywa w towarzystwie kapitana.
http://images.community.wizards.com/...b.jpg?v=134100
Sternik Sewiris
Elf; lowelas i awanturnik, lubi flirtować i uwodzić kobiety, niezależnie od rasy, o jego podbojach miłosnych wśród załogi krążą legendy. Części z nich on sam jest autorem, a reszcie nie zaprzecza.
http://www.wizards.com/dnd/images/3e_devis_lg.jpg
Bard Lucjusz Opalard
Trefniś, ponoć ma lepkie palce, dziwkarz, hazardzista i rozpustnik, a przy tym znakomity śpiewak;
http://img854.imageshack.us/img854/4616/bardf.jpg
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline