Coglin, nam nie przeszkadza dublowanie profesji - przygodę dopasowuje się do postaci a nie na odwrót.
Wybierzcie profesję, którą będzie Wam się dobrze grało,
to jest w pbf najważniejsze!
Nie szkodzi, jeśli profesje się będą dublować.
A przede wszystkim - OSOBĘ, którą będzie Wam się dobrze grało
Ilość zgłoszeń również nie ma znaczenia; ważny jest termin rekrutacji; nie zostanie zamknięta wcześniej.
***
Dzięki,
Velg Nawet nie pomyślałam, że mogą być już 4.0 tam.
Ciekawe, w podręczniku bogowie są w "Opis", ale tu faktycznie nie widzę. No trudno. Co do faeruńskich bierzcie najlepiej deity i greater deity; raczej nie demigidos.
Synowie karczmarza zaakceptowani.
I jeszcze uściślenie:
- Co do punktów atrybutów, stosujecie point buy, czyli sami przypisujecie punkty (nie losowo). Użyjcie najlepiej Point Buy Calculator. Czyli punkt drugi poradnika woltrona:
Cytat:
2) Zaczynamy z atrybutami, które wynoszą 8 (6 atrybutów: 8, 8, 8, 8, 8, 8 i 32 punktami na ich podbicie. Koszt podbicia atrybutu do 11 wynosi 3 pkt., do 12 – 4pkt., 13 -5 pkt., 14 -6 pkt., 15 – 8 ptk., 16 - 10 pkt., 17 -13 pkt. i 18 -16 pkt.
|
- Punkty Wytrzymałości (życie) - maksymalne dla profesji
Przypominam, że pbf to nie crpg.
Nie zjeżdżajcie z żadnym z atrybutów poniżej 8 pkt, chyba że chcecie mieć za postać ofiarę losu, która potyka się o własne nogi i z trudem artykułuje zdania złożone.
10 to przeciętna wartość zwykłego człowieka "bez poziomu" - a Wasi bohaterowie podobno przeciętni nie są
Jeśli jakaś ma 8-9, niech to będzie miało dobre uzasadnienie w historii.
EDIT:
Dzięki
lordofvampie