Możesz, najwyżej potem mu znajdziemy odpowiednika faeruńskiego.
Ważna uwaga!!
Uzupełniając mechaniczną kartę postaci,
wpisujcie w nią umiejętności klasowe, nawet jeśli nie wykupujecie w nich rang (oraz wszystko inne, co wynika z profesji, np. atuty czy chowańca). Umiecie je nawet bez rang, natomiast gdy będzie ich brakować, możemy niepotrzebnie dawać Wam minusy do testów umiejętności. Nie potraficie jedynie umiejętności, które mają w nawiasie "tylko wyszkolona" - do nich muszą być wykupione rangi by zadziałały.
***
Po rozmowach widzę, że twardo zaczynacie od tyłu, czyli mechaniki; nie od historii.
Gdy już będziecie je pisać spróbujcie wyobrazić sobie reakcje Waszych bohaterów na przedstawiony Wam problem - to pomoże Wam dookreślić charakter postaci. Co pomyślały, gdy okazało się, że konwój przepadł? Co myślą o Svenie? Jak zareagują o świcie pod młynem, gdy okaże się, że z Wielkiej Wyprawy zostały marne resztki?
Jeśli historie postaci będą "wisiały w powietrzu" możliwe, że damy do rozegrania jakieś scenki, które pozwolą je uszczegółowić.
Uwaga 2
Przy zakupie ekwipunku zwróćcie uwagę na
udźwig postaci!! Obciążenie większe niż lekkie - jak rozsądek nakazuje - spowalnia postać i przeszkadza w wykonywaniu różnych czynności. Przy sile 10 obciążenie lekkie to 16,5 kg; średnie do 33 kg (ale wtedy prędkość zmniejsza się z 9 do 6 metrów). Siła 12 to 21 kg, 14 - 29 kg itd.
Te wartości znajdziecie w rozdziale "Poszukiwanie przygód" na stronie 162.
Wysyłając maile proszę się podpisywać nickiem z Lastinn!!
Korekty historii robimy na google docu (oprócz dolnych uwag powinny się wyświetlać również komentarze boczne) i wysyłamy link do pliku. Aby się zalogować należy użyć maila, z którego została wysłana KP.
Kerm znalazł mały pomocnik do tworzenia osobowości bohatera. Oczywiście nie wszystkie pytania mają związek z realiami fantasy i nie wszystkie mają sens w Waszym przypadku... ale zajrzeć warto (choćby po to, żeby się pośmiać).
Klik-klik.
Pamiętajcie też o wybraniu
avatara postaci!