Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-02-2012, 14:33   #37
Fiath
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
ewentualne dodanie systemu many/energii też może nieco poprawić sytuacje. Powiedzmy że wszyscy mają 100pktów energii i zużywają ileś na konkretną akcję na konkretnym poziomie. wtedy 1pkt = 1% więc jest przejrzyście.
Manę tego typu proxy mogliby odnawiać pasywnie (X%/post) a Pro houndzi z chociażby stacji zaopatrzeniowych rozłożonych na co drugiej ulicy.

Wtedy obecny system przychodu doświadczenia nie byłby zły, obecne przeliczniki w kosztach nie potrzebują poprawy gdy 18pktów to dla mnie 18% energii a nie "prawie cały" exp hamujący rozwój.
wtedy punkty za post/generator mogłyby również przechodzić na chociażby rozwój statystyk czy przekupywanie mg na cuda poza umiejętnościami (przypadkowy budynek który zawal się na środek drogi odcinając pogoń czy nagła awaria prądu.)
 
Fiath jest offline