1. Dobra, ale przydał by się dział o NS.
2.Spoko, tylko ogólniki będę pisał i dodatki jakieś. [ Dodano: 2005-01-23, 12:37 ]
Dobra. Jako, że mamy zaczynać niedługo sesje, a większość chętnych nawet nie wie, kim można grać, przedstawię wam spis profesji. Na razie bez cech specjalnych, o tym będzie później.
1. Kurier - Jeździ od miasta do miasta, rozwozi listy, paczki i.t.d. Dość trudna robota, bo na drogach jest mnóstwo gangerów.
2. Łowca - Chcesz zdobyć jakiś rzadki przedmiot? Trafiłeś w dobre miejsce. Nieważne, ile będzie to trwało, ale na pewno to dostaniesz.
3. Ochroniarz - Boisz się wejść do klubu? Myślisz, że ktoś na ciebie poluje? Wynajmij Ochroniarza. Zawsze będzie szybszy od przeciwnika.
4. Tropiciel - Kiedy chcesz przejść przez pustynię, lub znaleźć i dogonić kogoś, skieruj się właśnie do niego.
5. Złodziej - Zabezpieczenia? Systemy ochronne? Żaden problem. Żłodziej potrafi unieszkodliwić wszelkie komputery, lub wejść do budynku nie zauważonym, przez nikogo.
6. Wojownik autostrady - Szybka bryka, a na nie wmontowany CKM. Podoba się? No właśnie.
7. Najemnik - Mutki ci przeszkadzają? Jacyś bandyci przyjechali do miasta? Wynajmij paru, a problem będziesz miał z głowy. Pozostaje tylko kwestia zapłaty...
8. Mafiozo - Kot w tych czasach, kiedy nie ma policji, ma chronić tych wszystkich frajerów? Oczywiście ty. Ty i twoja banda. Oczywiście za drobną zapłatą.
9. Gladiator - Przyjdzie taki do baru, weźmie krzesło i pozabija wszystkich. Tak. Nawet jeśli mają gnaty. może wytrzymać każdy cios.
10. Monter - Naprawić brykę? Rozmontować komputer? On potrafi to wszystko. nawet w jeździe może naprawić ci silnik. Magia!
11. Spec - Informatyk, matematyk i fizyk w jednym. Zawsze mają przy sobie jakiś komputerek. Skąd oni je biorą?
12. Żołnierz - Walczysz na froncie z maszynami. Bronisz miasteczka przed mutkami. Jesteś żołnierzem. A teraz odmaszerować!
13. Radiooperator - Chcesz połączyć się z innym miastem? Chcesz posłuchać transmisji z Orbitala? On wszystko to zrobi. Tylko bądź cicho!
14. Wojonik klanu - Włócznia, nóż. To wszystko, co potrzebne ci do przeżycia. Jesteś duchem pustyni.
15. Chemik - Potrzebne paliwo? Musisz zrobić medpaka? Skieruj się do Chemika. Tylko uważaj na wybuchy!
16. Ganger - Spluwa, motor, skórzana kurtka i 20 kumpli za tobą. Aż chce się żyć!
17. Handlarz - Dam panu skrzynię części za ten komputer, dobrze? Masz masę towaru, a w najbliższej przyszłości będziesz miał jeszcze więcej.
18. Szaman - Zapalasz skręta i wpadasz w trans. Możesz rozmawiać z duchami i inne takie. Obłęd!
19. Kaznodzieja Nowej Ery - Ktoś tutaj musi wskazywać cel życia. To co, że czasem spluwą... No i Amen.
20. Kowboj - Nacywam się Eastwood. Clint Eastwood. Mogę posłać ci kulkę, zanim drgniesz.
21. Łowca mutantów - Mutant to prawie człowiek. Zasługuje na szybką śmierć. I to właśnie robisz.
22. Sędzia - Policjant, sędzia i kat w jednym. Wszystko na miejscu. To ciężkie czasy. Ktoś musi dbać o porządek.
23. Szczur - Kloszard. tylko w innych czasach. Możesz żyć wszędzie i jeść wszystko. Super....
24. Treser Bestii - To twój piesek. Waży 200 kilo. Lubi tych, co ty. I odwrotnie...
25. Zabójca maszyn - EMP w ręce i ruszmy na maszyny! Trzeba być chorym, żeby zdecydować się na coś takiego.
26. Zabójca - Seek and destroy. To wszystko, co robisz. Błaganie o litość tylko cię denerwuje
Uff... To by było na tyle. Co do ekwipunku, to na początku stać was na ok. 1 karabin i kevlar. Lub komputer i kevlar, jak kto woli.
Komentarze mile widziane. Enjoy!
__________________ Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!! |