Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-02-2012, 18:52   #21
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pafnucy Zobacz post
Co nadal nie zmienia faktu, że dana informacja musi określony czas przejść zanim dotrze i zanim spotka się z informacją zwrotną. Powtórzę, chciałem zwrócić uwagę na problem. Na fakt, że w światach fantasy nie ma telefonów i internetu i czasem warto sobie usiąść i tak dla zabawy, na konkretnym przykładzie obliczyć ile ten czas wynosi - to tłumaczy owe 6 godzin
Dobra. Nie chcesz odpowiadać sensownie na przykłady Aschaara - nie odpowiadaj. Wartość tego tematu spada. Spróbuję może od innej strony ci to powiedzieć:

Postacie graczy nie wiedzą o tym. Nie wiedzą czy posłaniec już dotarł do kolejnej wioski czy miasta. Czy gołąb pocztowy został brutalnie zamordowany przez pewnych trzech typów i psa w dziwnych samolotach czy dotarł do celu. Nie wiedzą tego i nie zależy to od nich. Kompletnie. MG pragnie, żeby w kolejnym mieście postacie nie zaznały spokoju? OK, gołąb dotarł. Mają mieć spokój? Nagle internet/ PocztaPolska/ światłowody/ gołębiePocztowe/ czarTeleportacyjny - wszystko pada. Postacie mogą odetchnąć. A może ma to być losowe? Rzuć monetą. Albo kostką. Wywróż to.

MG pragnie, żeby nie było komunikacji między wioskami? "W tym ponurym świecie jedyna komunikacja między wioskami to poborca podatkowy. I i tak jedyne co obchodzi tego typa to odpowiednia suma bogactwa oddawana mu co miesiąc." albo cokolwiek innego.

Masz tyle wyobraźni?
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem