Cytat:
Napisał Anonim Postacie graczy nie wiedzą o tym. Nie wiedzą czy posłaniec już dotarł do kolejnej wioski czy miasta. Czy gołąb pocztowy został brutalnie zamordowany przez pewnych trzech typów i psa w dziwnych samolotach czy dotarł do celu. Nie wiedzą tego i nie zależy to od nich. Kompletnie. MG pragnie, żeby w kolejnym mieście postacie nie zaznały spokoju? OK, gołąb dotarł. Mają mieć spokój? Nagle internet/ PocztaPolska/ światłowody/ gołębiePocztowe/ czarTeleportacyjny - wszystko pada. Postacie mogą odetchnąć. |
I tylko to jest ważne. Czy uciekające postacie mogą odetchnąć, czy mają dalej zwiewać.
Jako MG mam do dyspozycji świat i mogę nawet dosypać ziółek na sen do piwa podanego drużynie i dopisać do tego milion wytłumaczeń. Jeżeli będę chciał, aby informacja postacie dogoniła czy przegoniła to ta informacja ich przegoni. Jeżeli nie będę chciał - to nie. I szybkość jej rozchodzenia się nie ma żadnego znaczenia.