Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-02-2012, 19:28   #19
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Nie da się ciekawie robić w grze fabularnej, bo to nie jest kwestia gry fabularnej, a jakiegoś odczytu literackiego czy czegoś. Setki kilometrów jeśli przewijamy to znaczy, że wszystko było typowe i nic się nie działo. No chyba, że w danej kampanii coś jest istotne... ale wtedy przecież nie byłoby w odczycie, a w grze np.

Przez pierwszych kilka dni podróży nie działo się nic ciekawego, ale już piątego zwróciliście uwagę stertę około dwudziestu nagich ciał goblinoidów. Najwyraźniej miały być spalone, ale jednak ktoś je pozostawił.

I tutaj dajemy możliwość graczom na reakcję. Jakieś deklaracje. Bo to może być ciekawe... taka sterta i związana z nimi przygoda. A może nie ma tu przygody? Może po prostu to jest element czegoś wielkiego? Połażą chwilę, posprawdzają, niczego nie znajdą (albo lepiej! Znajdą kawałek czerwonego wosku z wyraźnym elementem pieczęci miasta B) i pójdą dalej. Chodzi o to, że te ciała to nie jakaś bzdura w stylu bez powodu wrzuconego "klucz kaczek przelatuje nad wami", a coś istotnego dla fabuły.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem