Cytat:
Napisał Sayane Starczy obciąć graczom gotówkę na eliksiry leczące, podnieść SW potworów ponad standardowe SW postaci, nie przesadzać z pozytywnie nastawionymi NPCami i mroczność gotowa |
mroczność =/= trudność
W mrocznej wersji sprzedawca eliksirów by był szalonym alchemikiem, który trzyma w piwnicy swoją córkę i wszyscy o tym by wiedzieli, ale nikt inny nie potrafi tworzyć tychże eliksirów w obrębie najbliższych 3000km. Okolica wygląda tak złowieszczo, że normalne zwierzęta omijają ją szerokim łukiem i nawet drzewa wydają się być złe. Przy jeziorze grasuje coś co włada mocami iluzji i po spragnieni wędrowcy kończą jako trupy lub gorzej. Nie ma czegoś takiego jak pozytywnie nastawieni BNi, a jedynie ci, którzy nie są przeżarci przez zło i nie oddają czci mrocznym bóstwom wyznawanych tu otwarcie w świątyniach.