1. Odnośnie kwestii półorka, to występują w pierwszej edycji, s. 224 Podręcznika dla zainteresowanych.
Półorki są mieszańcami różnych ras, głównie ludzi i goblinoidów. Wszystkie te istoty są klasyfikowane jako półorki, choć w ich żyłach może płynąć krew np. hobgoblinów. Są wygnańcami ludzkiej i goblińskiej społeczności i działają wspólnie jako bandyci lub najemnicy. Występowali kiedyś jako niewolnicy w społeczeństwie ludzkim, ale obecnie uważa się, że ich trzymanie w pobliżu ludzkich siedzib jest zbyt niebezpieczne.
Magnar słusznie ich nie cierpi.
Jak powiedziałem, chciałbym Wam ukazać nieco odmienności od drugiej edycji - nie ma ich zbyt wiele, więc wybaczcie przyszłe małe wtręty w tym zakresie.
2.
Światotworzenie nieuniknione i dozwolone. Nieznaczni Bohaterowie Niezależni (BN), sytuacje z udziałem BG (np. handel, zakupy, dziwki, gra w karty, zabawne sytuacje) w rozsądnym zakresie zależą od Was i są, jako perełki, mile widziane. Retrospekcje, introspekcje, Wasza wola.
Ja potrzebuję deklaracji na przyszłość, które będą z reguły rozstrzygał mechanicznie (turlam sobie przed kompem). Nie wymagam długich postów, taki jak pierwszy Yzurmira wystarczy.
Czasami poproszę o kostnicę lastinn np. rzucony rozkaz przez jednego z BG w kierunku jednego z BN-ów na jego cechy przywódcze.
Jeśli chodzi o tę akcję z bandytami zakładam, że możecie opisać dzień przed akcją, jak ją planujecie, do jakich wniosków dochodzicie, dlaczego atak frontalny, itp. Wszystko po to, żeby lepiej wczuć się w postać i oddać klimat współgraczom.
3. Pies nie ma imienia.
4. Googledoc, założymy jeśli uznamy, że jest potrzebny. Chcecie już?
5. Ostrzegam lojalnie, że mam w zwyczaju odpisywać na poszczególne posty BG, poza kolejką.
6. Sytuacja z rekrutacji dopiero będzie, ale z Waszym udziałem i na Waszych zasadach.
7. Stawki za tych zakapiorów: 5zk za skalp, 15 zk za żywego gagatka. Graf Boris Todbringer chciałby móc ich uczciwie stracić na oczach gapiów