Od kilku dni podążacie starą, graniczną ścieżką w poszukiwaniu Andrila, syna króla Teodraxa. Po zauważeniu ogłoszeniu postanowiliście ruszyć w poszukiwaniu niesfornego księcia, ruszyliście zwłaszcza dlatego, iż zachęciła was zaoferowana przez króla nagroda. Powracając do obecnej sytuacji; jest już po zmierzchu, jesteście już wykończeni swą dotychaczasową wędrówką. Na szczęście w oddali widzicie kilka światełek i ledwo słyszalny gwar, to chyba karczma. Po paru krokach jesteście już pewni, że to przydrożna karczma; zauważyliscie wywieszoną przed karczmą tabliczkę z napisem "Zajazd pod Wesołym Warchlakiem". Jesteście strasznie zmęczeni, kończą się wam zapasy żywności a bukłaki wody dzwonią pusty przypięty do waszych pasów. Co robicie?
__________________ MG: Atakujecie wilka!
Gracz 1: Podchodzę na wprost wilka i nawiązuje kontakt wzrokowy, następnie atakuję!
Gracz 2: Biorę wilka od tyłu!
Wszyscy grający: Ty zboczeńcu!!! |