Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-04-2012, 16:49   #18
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
Same walki na arenach to nie wszystko co Queen's Blade oferuje. Gracze nie muszą nawet być uczestnikami, przynajmniej nie wszyscy.
Taaa... niemniej recenzent fabuły jakoś w tym anime nie dostrzegł. A to, co jeszcze Queen's Blade oferuje ... cóż... nie będę szukał/przytaczał.
Każdy kto ciekaw, sam znajdzie.

Ale nie w tym rzecz. Generalnie próby sesji arenowej i walk między graczami już się zdarzały w omawianiu. Entuzjazm jakiś był, a wyszło... jak wyszło.

Taka sesja nie wymaga zbyt wiele od MG i równie mało od graczy jeśli wiadomo że chodzi tu o jedynie o wygrzew i składanie potężnych postaci.

Jeśli chodzi o coś głębszego co sugerowałyby niskie poziomy, a przez to niewielkie szanse przeżycia. Cóż... nadal nie jest to wymagająca rzecz z punktu MG, bo choć Igrzyska Śmierci z punktu widza/czytelnika mogą być wciągające to z punktu MG układ jest nadal prostacki.
"W określony teren wrzucić BG i NPCów i niech się tam tłuką, aż zostanie tylko jeden."
Cały dramatyzm jest scedowany na postacie graczy, które winny być pełnowymiarowe i na graczach ląduje zadanie utrzymanie dramatyzmu.
A czy im się uda to już... inna para kaloszy.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline