Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-04-2012, 09:57   #22
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
"Each character begins play with a number of gold pieces that he can spend on weapons, armor, and other equipment."

Table: Starting Character Wealth Class Starting Wealth Average
Barbarian 3d6 × 10 gp 105 gp
Bard 3d6 × 10 gp 105 gp
Cleric 4d6 × 10 gp 140 gp
Druid 2d6 × 10 gp 70 gp
Fighter 5d6 x 10 gp 175 gp
Monk 1d6 × 10 gp 35 gp
Paladin 5d6 × 10 gp 175 gp
Ranger 5d6 × 10 gp 175 gp
Rogue 4d6 × 10 gp 140 gp
Sorcerer 2d6 × 10 gp 70 gp
Wizard 2d6 × 10 gp 70 gp

Class Starting Wealth Average Class Starting Wealth Average
Alchemist 3d6 × 10 gp 105 gp
Cavalier 5d6 × 10 gp 175 gp
Inquisitor 4d6 × 10 gp 140 gp
Oracle 3d6 × 10 gp 105 gp
Summoner 2d6 × 10 gp 70 gp
Witch 3d6 × 10 gp 105 gp

Myślę, że możemy po prostu wziąć avarage (ostatnią wartość w wierszu), żeby nie było przekrętów. Przy okazji będzie zgodne z RAW

A klasom niestandardowym dać 100gp i tyle.

No chyba że MG chce postacie dopakować ponad standard na starcie.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 28-04-2012 o 09:59.
Tadeus jest offline