Cytat:
Napisał Cohen A widzisz i to jest powód, dla którego ja czekałem na twoją odpowiedź, a ty powinieneś był odpisać: bo pojawiła się możliwość stworzenia róznych znajomych, kolegów, kamratów i kumpli od kielicha. Takich, o których do tej pory się nie wspominało, bo nie było potrzeby. Co więcej mogłeś swoją postacią po prostu skłamać w tej sprawie, co utrudniłoby życie mojej, ale dało przewagę, gdyby w końcu kłamstwo wykryła. Albo zostawiło w nieświadomości, gdyby nie wykryła. |
Dokładnie o to chodzi. Storytelling to storytelling, nawet jeśli inni gracze czytali co się działo u reszty, to proszę przynajmniej w paru słowach to opisać, jeśli tak jasno wynika z sytuacji. Co by naturalnie to to wyglądało, szczególnie że mamy scenę stricte przesłuchania nakierowaną na relację zdarzeń (poza tym pozostaje właśnie kwestia, tego że np. ktoś będzie kogoś łapał za słowo, nie wierzył innemu graczowi).