Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-05-2012, 15:47   #10
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Pokój Thoma a w zasadzie jego kajuta była małą ale zadbaną klitką, wypełnioną łóżkiem i biurkiem z stosami papieru i figurkami myśliwców. Isztar usiadła na zaproponowanym miejscu, podłóżnej pufie. Mężczyzna otworzył swoją metalową szafę i wyjął dwie szklanki oraz butelkę czerwonego wina. Uśmiechnął się i położył wszystko na stole.

-Czym się zajmujesz? W sensie co robisz tak ogólnie na statku? Nie nudzisz się?
- Jestem technikiem i jestem nowa. Zajmuję się wszystkim co nie jest aż tak istotne, ale trzeba to zrobić, jak choćby sprawdzenie tych świateł w tunelu technicznym. - wzruszyła ramionami
-Robota na nic nie potrzebna co nie?
-A zdziwił byś się. Tunel techniczny nie bez powodu nazywany jest ‘technicznym’. W razie awarii to właśnie nim można dostać się wszędzie gdzie będzie trzeba, ale jeśli zasilanie padnie, a światła awaryjne nie będą działać, a tak się składa, że technik nie widzi w ciemnościach to jest duży problem. - spojrzała na butelkę, potem na gospodarza i przekręciła głowe pytająco

Mężczyzna począł nalewać wino. Pierw oczywiście do szklanki Anny, teraz Elizabety. Potem nalał sobie.

-Za kapitana Radagasta i zacne połowy! Cholerne niewolnicze kundle co nie?- powiedział rozweselony, haszta nadal widocznie na niego działała. Wzniósł toast.
- A jak? Za Niemiłego, niech nas prowadzi długo i skutecznie - wzniosła szklankę w górę, w toaście i upiła łyk.

-To cholernie dobry kapitan. Czasem latam w jego eskadrze jako skrzydłowy. Czasem trzeba napaść na jeden czy drugi statek i porwać załogę- powiedział widocznie dumny.