Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-06-2012, 23:36   #41
Issander
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Cóż... Jeżeli w rekrutacji padają słowa "skrzyżowanie Cube z Amnezją", to chyba można się domyślić, że świat gry nie będzie otwarty?
Ale oczywiście nie będę Was zmuszał do podążania jedyną słuszną ścieżką za pomocą tak prymitywnych rzeczy, jakie wymieniliście :P Jeżeli chcecie, możecie spróbować poszukać jakiegoś rozwiązania, na razie nie przewidziałem takowego, ale jeżeli któraś z Waszych postaci wpadnie na jakiś ciekawy pomysł, który będzie całkiem prawdopodobny, to może przygotuję jakąś inną ścieżkę, kto wie?

Cytat:
A jak będziemy chcieli kreatywnie przekierować statek to wylecimy w powietrze.
Jesteście na stacji orbitalnej, a nią sie nie kieruję. Poza tym wszystko jest opisane w języku, którego nie tylko nie widziała Twoja postać nigdy w życiu, to który wręcz odstrasza swoją odmiennością od wszystkich jej znanych.

Cytat:
A może nagle podniesiemy wszyscy bunt i powiemy, że tam nie idziemy i co wtedy?
Pamiętaj, że z jakiegoś powodu stacja została ewakuowana... Oczywiście gdybyś miała traumę w okolicach 70, to Twoja postać mogłaby po prostu usiąść, zacząć szlochać i czekać na to, co ma nadejść, ale na razie jest w zbyt dobrym stanie psychicznym na takie zachowanie.


Ale ogólnie, na razie nic nie wskazuje na to, żebyście musieli się śpieszyć... oczywiście, poza zachowaniem przewodzącej Wam dwójki osób. Wcale nie będzie głupie z Waszej strony, gdybyście chcieli się trochę rozejrzeć, niekoniecznie w poszukiwaniu innej drogi ucieczki.
 
Issander jest offline