By odpowiedzieć na pytania po kolei.
Mechanika autorska. Planowałem użyć storytellingu z kostkami. Planowałem coś w stylu modyfikatorów za rodzaj akcji, wiedzę gracza, wiedzę mg, tego jak dobry jest plan gracza, a na końcu rzutu kością, by wprowadzić niezbędny element szczęścia.
Italia... W kwestii realiów historycznych, to byłby jeden z moich pierwszych wyborów. Przełom XV i XVI wieku daje nam Borgiów, wiele konfliktów, a także duży wybór państw dla graczy. Myślałem również o wojnie trzydziestoletniej, albo o drugiej wojnie światowej. Dlatego sądzę że dodam do tematu ankietę. Bo w zależności od tego co ludzie wybiorą, będę musiał zrobić dokładne badania. By być, może nie w stu procentach, ale jednak zgodnym z historią.
W kwestii czasu. Myślałem o projekcie tego typu już od kilku tygodni. Jeśli uda mi się znaleźć graczy, znajdę też czas na taką sesję. Z tym akurat problemu nie ma.
__________________ Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli |