Cytat:
Napisał Darth Największy problem który ja osobiście w przypadku projektów historycznych, to ekonomia. Im dalej w czas, tym większy. Nawet nie chodzi o to że wiedzy nie ma. Bardziej chodzi o to że jest trudno dostępna, i zazwyczaj tylko w nieprzetłumaczonych wpisach. Każdy projekt mający rozsądną dokładność historyczną w tej kwestii, prawdopodobnie byłby ponad moje zasoby.
Z drugiej strony w ankiecie wygrywa aktualnie fantasy, sf i druga wojna światowa. A jak użyć wszystkich trzech w jednej sesji?
Odpowiedź: Steampunk.
Teraz muszę tylko przelać wszystkie moje pomysły na papier. |
Dieselpunk by był lepszy.
A tak ogółem to ekonomia musi być jak najbardziej uproszczona.
6 zasobów podstawowych, 6 zasobów zaawansowanych (które można uzyskać przerabiając podstawowe) i 3 dodatkowe. Albo lepiej: 4 surowce jak w Age of Empires lub 4 podstawowe i 4 zaawansowane jak w Empire Earth 2.