Wątek: Zbroja w D&D
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-01-2005, 10:00   #14
wild_beast
 
Reputacja: 1 wild_beast ma wyłączoną reputację
Book of Vile Darkness- to jest to!
Najlepsze jest chyba w kampaniach na Planach, kiedy to walka z Arcydiabłęm nabiera Prawdziwego znaczenia.
************************************************** **********
Co do zasad, to rozwiązanie z UA jest dobre i się sprawdza. Jeśli dobrze pamiętam to Full Plate ma redukcje 5/-, ale nie jestem pewny. Co do parowania to znalazłem fajnego house rulsa, na www.planewalker.com. Otóż aby partować musisz użyć swoich ataków na runde. Wygląda to mniej więcej tak:
Wojownik mający ataki +11/+7 może zatakować barbarzyńce. Wykonuje normalny atak. Jeżeli ma możliwość wykonania pełnego ataku wybiera czy drugi atak "wykorzystuje" na uderzenie czy parowanie. Jeżeli na parowanie to podczas ataku barbarzyńcy rzucają obaj test sporny- barbarzayńcea z modyfikatorem swego ataku, a wojownik z modyfikatorem przeznaczonego na parowanie. Jeżeli brabarzyńca ma wyrzuci większy lub równy trafia wojownika, natomiast jeśli mniejszy wojownik paruje.
A tu jest link do tych zasad : http://www.planewalker.com/about/ent...ntEntryID=2350
 
__________________
"Bestia simus ut not bestia sumus."
-------------------------------------------------------
[MG+,P-,G+,SG,SS,SD+,KO+,P,Z,Ś-,H++,D,KI,F+,H++,W,CP,SF,L?,NS+,SC+,KON+D*,GAZ++,T-,SK[D&D3(.5), WOD, NEURO, ZEW,WFRP,GS,d20 Modern oraz wszystkie d20]
wild_beast jest offline